2p

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egy felmérés szerint a magyarok 40 százaléka egyáltalán nem tart ebédszünetet és csak 15 százalék eszik naponta ötször. Ezzel szemben 73 százalék kávézik rendszeresen, nem ritka, hogy napi 4 vagy több alkalommal is.

A Profession.hu több mint 2400 dolgozó megkérdezésével készült „Munkahelyi étkezési szokások” című reprezentatív felmérése rávilágít, nem szempont az egészséges étkezés a munkahelyünkön (sem).

Elfelejtünk enni

Tízóraizni vagy uzsonnázni csupán a munkavállalók egyharmada szokott a munkahelyén, napi ötször pedig hatból egy dolgozó étkezik.

További aggasztó eredmény, hogy az irodai dolgozók 40 százaléka egyáltalán nem tart ebédszünetet, hanem asztal előtt ülve, munka közben ebédel. Erre különösen a 30 feletti korosztály tagjai és a nők hajlamosak.

Előbbi esetben ez a megkérdezettek 42 százalékára igaz, utóbbinál az eredmények azt mutatják, hogy a férfiakhoz képest a nők 7 százalékkal nagyobb arányban ebédelnek és dolgoznak párhuzamosan.

Otthonról hordjuk

Ehhez járul hozzá, hogy a magyar munkavállalók közül, akik egyáltalán ebédelnek, majd 80 százalék otthonról hozza az ebédjét. Mindössze a dolgozók 6 százaléka eszik ebédidőben vendéglátóhelyen, munkahelyi menzán, ami némi mozgást, kikapcsolódást és feltöltődést jelenthet.

A reprezentatív eredményeket a Gfk 2012-ben végzett kutatása is alátámasztja: csupán minden tizedik magyar figyel arra, hogy egészségesen táplálkozzon.

Nem figyelünk magunkra

A felnőtt lakosság 29 százaléka rendszertelenül eszik és 42 százalékuk egyáltalán nem figyel arra, hogyan hat a testsúlyára és a közérzetére az elfogyasztott étel.

A Profession.hu kutatásából kiderült, hogy a megkérdezett dolgozók 73 százaléka rendszeresen iszik kávét a munkahelyén, kétharmaduk azonban nem többet napi 1-3 csészénél.

A férfiak 11 százaléka naponta 4 vagy több alkalommal kávézik, míg a nők csupán 7 százaléka esik ebbe a kategóriába. A másodállásban dolgozók, megközelítőleg 14 százalék, napi több mint 4 kávéval tartja ébren magát.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Levelet küldtek Brüsszelbe egy jelentős ügyben – Orbán Viktor is az aláírók közt volt?
Privátbankár.hu | 2025. december 6. 08:57
Megtartanák a hibrid autókat 2035 után is.
Vásárló Adják is, veszik is a használt mobilokat a Magyar Telekomnál
PR | 2025. december 5. 13:41
2 évvel ezelőtti indulása óta már 30 ezernél is több felújított készüléket vásároltak a Magyar Telekom ügyfelei. A vállalat portfóliójában az összes online értékesített mobil 10 százaléka felújított. A felújított készülékek vásárlása mellett folyamatosan nő a népszerűsége a Telekom és a Recommerce közös online platformjának is, ahol bárki eladhatja használt mobilját, tabletét vagy játékkonzolját. Ezzel a megoldással a januári indulás óta több mint 75 millió forintnyi eszközt adtak el az ügyfelek.
Vásárló Leszámolnak az oroszok az iPhone egyik legkedveltebb funkciójával
Privátbankár.hu | 2025. december 4. 13:51
Korlátozzák a FaceTime működését.
Vásárló Itt vannak az új üzemanyagárak – további jó hírt kaphatnak az autósok
Privátbankár.hu | 2025. december 3. 09:47
Az autósok egyik fele örülhet.
Vásárló Hogyan befolyásolja a jármű története az autó eladási árát?
PR | 2025. december 1. 14:34
A motorháztetőn lévő embléma ma már nem minden. Kiderült, hogy a vásárlók számára nagyobb jelentőséggel bír az autó tényleges műszaki állapota és története, amelyek kulcsfontosságú döntési tényezőkké válnak a vásárlásnál. Nem csoda – a jármű élettörténetének ismerete segít elkerülni jelentős anyagi veszteségeket. Pontosan milyen hatással van az autó története a vétel- és viszonteladási árra?
Vásárló Meglepetésekkel készül idén karácsonyra a Magyar Telekom
Natív tartalom | 2025. november 27. 12:50
Kedvezményözönt zúdít a Telekom karácsonykor jelenlegi és jövőbeli ügyfeleire, ezzel is támogatva a rég halogatott kapcsolatfelvételt családtagok, barátok, ismerősök között.
Vásárló Zuhanó borfogyasztás: minőségi választ ad egy magyar borászat
PR | 2025. november 19. 09:36
A borfogyasztás visszaesése által okozott krízisre a Jammertal a Nagyborral válaszol.
Vásárló Ötször annyi játékot vesznek a családok decemberben, mint máskor
Privátbankár.hu | 2025. november 18. 12:57
Egy átlagos kisgyerekes családnak 88 ezer forintba kerül a karácsony. 
Vásárló Hogyan érheted el, hogy a webshopod előkelő helyen szerepeljen a keresőkben?
Márkázott tartalom | 2025. november 14. 18:04
Megépítetted a webshopodat, feltöltötted a termékeket, leírásokat is készítettél, mégsem nő a látogatottság? Sok webáruház-tulajdonos tapasztalja ugyanezt, amikor mindent megtesz, mégis alig látszik a Google organikus találatai között. Az alábbiakban a BP Digital szakértői osztanak meg hasznos tippeket, hogyan javíthatod a helyezéseidet!
Vásárló Zagyszivattyú kínálat – Mutatjuk, mire használható az eszköz!
Márkázott tartalom | 2025. november 13. 10:21
A modern építőipar, a mélyépítés, valamint a környezetvédelemhez kapcsolódó víztelenítési és szennyvízkezelési feladatok elképzelhetetlenek a zagyszivattyú kínálat megbízható és nagy teljesítményű tagjai nélkül. A zagyszivattyúk képesek a legnagyobb kihívást jelentő, koptató hatású, szilárd részecskéket és iszapot tartalmazó folyadék, a zagy hatékony kezelésére. A Tsurumi márkanév a megbízhatóság, a tartósság és a technológiai innováció szinonimája a szakmában. Közel egy évszázados tapasztalatával a világ egyik legelismertebb gyártójává vált a merülőszivattyúk szegmensében.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG