Vásárlói tudatosság
Vásárló Fontos változás lép életbe a panaszkönyveknél – ki kell tépni az oldalakat 
Privátbankár.hu | 2019. április 25. 11:06
Péntektől a vásárló nem láthatja a régebbi beírásokat a panaszkönyvben.
Vásárló Indul a karácsony utáni roham: mit vesznek vissza a boltok?  
Privátbankár.hu | 2018. december 27. 20:09
Karácsony után rengeteg ajándékról derül ki, hogy felesleges. Ruházati termékek esetében a méretezés lehet a fő gond, de szintén igen gyakori, hogy több helyről is ugyanazt a játékot kapja ajándékba a gyerek. Vajon a hibátlan termékek visszavihetők-e a boltba? Ha igen, milyen határidővel, és a levásárlás mellett választható opció-e a vételár-visszatérítés?
Vásárló Tényleg ennyire könnyű hülyét csinálni a magyar vásárlókból? 
Privátbankár.hu | 2016. október 23. 17:17
Termékek esetében az élelmiszerekkel, a cipőkkel, illetve más ruházati cikkekkel kapcsolatban merül fel elsősorban fogyasztói kifogás, míg a szolgáltatások körében ezt a negatív listát az internet, a telefon- és a televíziós műsorszolgáltatások vezetik – derül ki a CP Contact fogyasztóvédelmi tájékozottságot és attitűdöt felmérő kutatásából.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG