1p

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

KKV
2009. november 19-én került megrendezésre a CEBC CRM 2009 konferenciája Ügyfélkezelés a konszolidáció időszakában címmel (x)
2009. november 19-én került megrendezésre a CEBC CRM 2009 konferenciája Ügyfélkezelés a konszolidáció időszakában címmel. A rendezvény főtámogatója, valamint moderátora ismételten a Magyar Telekom Csoport tagja, az IQSYS Zrt. volt.

A konferencia központi témája elsősorban az volt, hogy a recesszió okozta változásokat felismerve, és a tanulságokat levonva a cégek hogyan alakítsák a CRM stratégákat a megváltozott helyzethez; milyen területekbe érdemes invesztálni, melyek a gyakorlati megvalósítás kulcskérdései. A konferencián egy-egy esettanulmány került bemutatásra melyet maguk az ügyfelek mutattak be, hogy a bevezetett CRM rendszer hogyan épült be cégük életébe.

A tavalyi konferenciához hasonlóan az idén is szót kapnak a vezető szoftver-szállítók, hogy bemutathassák termékeik legújabb tulajdonságait. A konferenciát Kovács András előadása nyitotta, aki többek között arról szólt, hogy a recesszió okozta változásokat felismerve és a tanulságokat levonva hogyan kerüljenek kialakításra a CRM stratégiák igazodva a megváltozott helyzethez; milyen területekbe érdemes invesztálni, melyek a gyakorlati megvalósítás kulcskérdései. A konferencia moderátora a jelen időszak legfontosabb CRM-aktualitásait boncolgatta.

A szintén nagy érdeklődéssel kísért tavalyi konferencia időpontja a recesszió kezdeti időszakára esett, ezért középpontjában az állt, hogy az adott helyzetben milyen CRM stratégiákat alakítsunk ki. Áttekintetésre került az ügyfélkapcsolat-kezelés, mint üzleti stratégia, bemutatásra kerültek azok a műszaki területek, a kereskedelmi és marketing tevékenységeket automatizáló eszközöktől kezdve az ügyfélszolgálatot támogató megoldásokon át az információs infrastruktúra, az elektronikus kereskedelem és az elemzéseket biztosító alkalmazásokig, amelyek „metszéspontján” alakulnak ki a sikeres CRM megoldások. Megvizsgálásra került az is, hogy mely CRM területekre érdemes összpontosítani, hol érdemes elkezdeni a bevezetést, és mely területeken lehet költségkímélő megoldásokat alkalmazni.

Azóta eltelt egy év, és az elemzők már a gazdasági kilábalás jeleit látják. Ideje tehát „rendezni sorainkat”, és felkészülni azokra a feladatokra, amelyek a konszolidáció időszakában várnak ránk. Az elmúlt év számos fontos tanulságot hozott az informatikai piac szereplői számára általában, de az egyes részterületek specifikus vonatkozásában is. Piackutatók szerint a CRM területén is előtérbe kerültek a beruházás-kímélő, szolgáltatás alapú szoftverszállítási modellek (SaaS).

Egyes becslések szerint a 2009-ben értékesített új CRM megoldások háromnegyedét szolgáltatásként bérlik a vállalatok. Szintén említésre méltó trend, hogy a CRM három területe közül az elemzéseket nyújtó analitikus CRM és az együttműködést támogató kollaboratív CRM megoldások iránti érdeklődés duplájára nőtt a napi működtetésért felelős, hagyományos operatív CRM-mel szemben. Az analitikus és operatív oldal mellett a szereplők közötti együttműködést biztosító kollaboráció a CRM harmadik fontos területe, melyet a rendszerintegrátor Szabó Péter mutatott be.
 
A szakmai konferenciát egy kerekasztal-beszélgetés zárta, ahol az ügyfélkapcsolat kezelés legfontosabb kérdései kerültek terítékre a nap előadóinak részvételével és a résztvevők bevonásával.

(x)
Címkék: KKV

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

KKV Megnyitották a pénzcsapot, jó hírt kaptak a cégek
Privátbankár.hu | 2025. május 22. 14:21
Megnyílt a lehetőség.
KKV Itt egy lehetőség, ami még jól jöhet a magyar cégeknek
Privátbankár.hu | 2025. május 5. 15:32
Két új termék.
KKV Aggasztó számokat találtunk: bajban vannak a magyar cégek
Kollár Dóra | 2025. április 30. 05:59
A kiberbűnözés alapvetően a modern kor jelensége, a dübörgő digitalizáció miatt minden eddiginél többen lesnek a gyanútlan felhasználókra az interneten. A támadók azonban nemcsak a magánszemélyeket, hanem a cégeket is támadják.
KKV Megnyílt út a magyar cégek előtt: könnyebben elérhetők az uniós hitelek
Privátbankár.hu | 2025. április 14. 17:04
Tovább egyszerűsödött az uniós források elérése a vállalkozások számára, egyre többen használják ki a lehetőséget.
KKV Milliókat is megspórolhat, aki jókor észbe kap
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 10:08
A Széchenyi Kártya Program államilag támogatott beruházási hiteleinek kamata február 17-től további fél százalékponttal csökkent, így ezek már 3 százalékos kamatozással elérhetőek. Ennek köszönhetően egy százmillió forintos beruházási kölcsön hitelterhe több millió forinttal csökkenhet.
KKV Pénzeső vár a kkv-kra
Privátbankár.hu | 2024. december 4. 16:49
A hazai kkv-k eddigi legszélesebb köre juthat tőkefinanszírozáshoz a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével.
KKV Már néhány perc alatt megtudhatja, vállalkozása megfelel-e a pályázati feltételeknek
Natív tartalom | 2024. november 13. 11:21
A pályázási folyamatot megkönnyítő, új digitális előszűrő szolgáltatás érhető el októbertől az MBH Csoport mikro-, kis- és középvállalatoknak szóló BUPA platformján. A cégek azonban nemcsak a pályázatokhoz, hanem teljes életútjuk során asszisztenciát kaphatnak a digitális felületen.
KKV Hogyan lett kis garázscégből milliárdos vállalkozás?
Privátbankár.hu | 2023. december 19. 11:41
Állócsillagok és újhullámos trónkövetelők.
KKV Itt a Cégépítők társasjáték: most eldől, ki kaszál az üzleti évben!
Natív tartalom | 2023. december 4. 10:26
Piaci rést betöltő társasjáték jelent meg október 25-én: a Cégépítők társasjáték megszületéséről és játékmenetéről Egerszegi Krisztiánnal, a MiniCRM tulajdonosával, a Cégépítők alapítójával beszélgettünk.
KKV Széchenyi Kártya Program: megduplázták a hitelkereteket
Privátbankár.hu | 2023. augusztus 1. 11:18
Sokkal nagyobb hitelkeretet kapnak a kkv-k a Széchenyi Kártya Program keretében. A kamat a futamidő végéig 5 százalék. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG