Mik a legfontosabb aktualitások az ESG és a fenntarthatóság terén?
Mit hoz az EU Omnibus csomagja?
Merre tart a szabályozás? Mik az MNB ajánlásai, elvárásai?
Hogyan birkóznak meg az ESG jelentette kihívásokkal a vállalatok a gyakorlatban?
Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság – 2025. február 26. Budapest
Az elmúlt évtizedek tévéshopjait támasztja fel új formában Európában is a Zara divatáruházlánc azt követően, hogy a kínai vásárlókat már sikerült a pénztárhoz terelnie a régi-új módszerrel.
A fast fashion egyik élen járó vállalata, a Zara kiterjeszti élő vásárlási videóshow-it az Egyesült Államokra, az Egyesült Királyságra és a kontinentális Európára is. A divatbemutató-szerű élő közvetítés nagy sikerrel működik Kínában, ám az észak-amerikai és az európai vásárlóknak még meg kell szokniuk.
Új megoldással próbálkozik a Zara Fotó: Zara
A Zara tulajdonosa, az Inditex komoly összegeket fordít arra, hogy visszaszerezze a vásárlókat azt követően, hogy forgalmának növekedése az utóbbi években lelassult. A koronavírus-járvány alatti bezártságból kiszabadult emberek belevetették magukat a shoppingolásba, ami megdobta a cég árbevételét, ám ez a lendület alábbhagyott.
Maratoni adás
A Zara Kínában maratoni, ötórás élő internetes közvetítéseken mutatja be termékeit. Ezeket hetente tartják a Douyin közösségi portálon, a TikTok kínai testvérén.
Ezek a szeánszok segítettek erősíteni a forgalmat tavaly november óta, amikor bevezették az új értékesítési formát – derült ki az Edited kiskereskedelmi elemző cég adataiból.
A szórakoztatás szempontjából egyfajta evolúciós fejlődésnek minősítette az újdonságot a Zara szóvivője. Elárulta, hogy a augusztus és október között kezdik el az élő műsorok közvetítését. Az európai vásárlók a tévéshop formájában ismerhetnek egy hasonló műfajt. Ez a hagyományos kábelhálózatokon volt látható, az közösségi média megjelenése azonban háttérbe szorította.
Kínában az influenszerek a kozmetikumoktól kezdve a rágcsálni valókig mindent árulnak meglehetősen nagy sikerrel. A legnagyobb különbség a tévéshophoz képest az élő adás, amelyben a modellek a Zara termékeit hordva igyekeznek felkelteni az érdeklődést, miközben háttérbeszélgetések színezik a show-t. A közvetítéseket egy hetvenfős csapat szervezi. Helyszínük egy ezer négyzetméteres hodály, amelyben hét kamerát használva minden szögből megmutatják a portékát. A Zara szerint a műsorok minden alkalommal 800 ezer egyedi látogatót vonzanak. (Via Reuters)
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
Egy németországi székhelyű vendéglátóipari cég vette magának a bátorságot, hogy versenybe szálljon a nagy egyesült államokbeli gyorséttermekkel. A cég nem a hamburger sült krumpli csatába száll be.
Újabb áruházlánc csatlakozott azokhoz a kiskereskedőkhöz, amelyek letették a főesküt, hogy belátható
időn belül lényegesen növelik kínálatukban a növényi alapú fehérjeforrásokat.
Az egyesült államokbeli Costco Wholesale kiskereskedelmi vállalat vezetősége mintha berezelt volna attól, hogy a cég sok ezer munkavállalója sztrájkba lép. Ezt megelőzendő béremelést jelentettek be.
Sokan szívesen költenek ékszerekre, főleg akkor, ha olyan jelentőségteljes darabról van szó, mint egy karikagyűrű. Ez nemcsak egy kiegészítő, hanem az összetartozás szimbóluma is, amely egy életen át elkísér.
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. január 27. 05:46
Tovább drágultak a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérésében szereplő termékek az Aldi, Lidl és Penny alkotta triónál. Decemberhez képest a hosszú ideig stabil árat mutató félbarna kenyér is többe kerül.
Az emberek elbizonytalanodtak, ezért nincs kedvük ünnepelni. Ezt a következtetést vonták le a francia pezsgőgyártók abból, hogy forgalmuk már a második egymást követően évben csökkent.
Gratuláltak a lengyelek annak a péknek, aki azt az interneten megjelent fotó tanúsága szerint hatalmas lovat készített kenyérből. Később kiderült, hogy lóvá tették a jó kenyér szerelmeseit.
A Lidl és a Kaufland tulajdonosa, a Schwarz Group úgy kalkulál, hogy hosszabb távon akkor van esélye a piaci sikerre, ha megtartja a legjobb szakembereket. Ennek szellemében emelik a béreket.