3p

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Gondoljunk csak bele, 2017-től 2020 végéig a globális online kereskedési piac értéke megduplázódott: 2,3 billió dollárról 4,5 billió dollárra növekedett. Ennek nagy köze lehet a világjárványhoz, azonban a megfelelő szolgáltatások is szükségesek ahhoz, hogy az üzlet sikeres legyen.

Összegyűjtöttük az e-kereskedelem legsokatmondóbb statisztikáit, amelyek bebizonyítják az online vásárlások növekedését, ami segít megérteni, mire kell összpontosítani egy online kereskedelem kialakításánál.

Megfelelő példa lehet az online kereskedelem számára a MAKEUP webáruház, amely mindössze néhány év leforgása alatt már több mint 20 országban nyitotta meg kapuit, az Európai Unión kívül is.

Magyarországon több 100 ezer termék elérhető, és néhány kattintással megrendelhető a https://makeup.hu/ linken keresztül.

Íme a statisztikai eredmények:

  • A vásárlás típusától függően a vásárlások 95 százaléka online fog történni 15 éven belül.

Elemzők szerint a következő 20 évben szinte a teljes kereskedelem az internetre fog költözni, az online eladások nagy része pedig mobileszközökről érkezik majd.

  • 2,05 milliárdra növekszik 2022 végére világszerte az online vásárlók száma. Ez a világ népességének több mint 25 százaléka.
  • A globális kiskereskedelmi forgalom 15,5 százaléka az e-kereskedelemből származik.

A vásárlók azért választják az online lehetőséget, hiszen éjjel-nappal, a hét minden napján lehetőségük van az adott termékek beszerzésére - felmérés szerint ez az egyik legnyomósabb ok. A MAKEUP webáruházban pillanatok alatt leadható a rendelés, és ingyenes szállítást biztosítanak Magyarország-szerte, akár egyenesen a lakás ajtajáig.

  • A fogyasztók 65 százaléka összehasonlítja az árakat (online), mielőtt (offline) üzletben vásárolna.

Ez azt jelenti, hogy elsősorban az áraknak versenyképesnek kell lenniük. Másodsorban pedig törekedni kell arra, hogy a szolgáltatásokat vagy termékeket láthatóvá tegyük az árösszesítő oldalakon, mert a legtöbb vásárló ezeket látogatja.

  • A legaktívabb online vásárlók kora 20-50 év között mozog.
  • Az e-kereskedelmi platformok látogatásának 2,86 százaléka vásárlással végződik.

Csak 2,86 százaléka! A látogatások fennmaradó 97,14 százalékával kell foglalkozni. Képzeljük el, ha sikerül 2 százalékról 4 százalékra növelni, az valójában megduplázza az eladást.

  • Az e-kereskedelmi platformok 52 százaléka többcsatornás.

Mindenféle közösségi médiát, e-kereskedelmi SEO-t, streaming szolgáltatásokat, mobil- és webcsatornákat használnak reklámozásra és ügyfeleikkel való kommunikációra.

  • Az online értékesítés 72,9 százaléka 2021 végéig okostelefonon keresztül történt.
  • Az X generáció átlagosan 6 órát tölt egy héten e-commerce oldalakon.

Az ennél a korosztálynál fiatalabb ügyfelek heti 4 órát. Az idősek – körülbelül heti 2,5 órát.

  • Az online kereskedelem növekedési rátája Törökországban a legmagasabb - 20,2 százalék. A világátlag 8,1 százalék.

(x)

 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nem lehet felhőtlen a magyar autósok hétvégéje
Privátbankár.hu | 2025. február 21. 11:58
Jutott a munkahét végére egy kellemetlen hír is. 
Vásárló Itt a BPA-szigor: át kell öltöztetni a termékeket
Buksza blog | 2025. február 18. 12:11
Nyugdíjba küldik az egészségkárosító  csomagolásokat.
Vásárló Jó hírt kaptak a plázázók: megmenekülhetnek a bevásárlóközpontok
Buksza blog | 2025. február 18. 08:08
A bevásárlóközpontok az 1970-es években jöttek divatba az Egyesült Államokban, ám jó pár akadt köztük, amely csődbe ment a gyenge fogalom miatt. Erre rátett egy lapáttal az e-kereskedelem terjedése.
Vásárló Ideje megszokni, hogy a tej jusson eszünkbe a Coca-Coláról
Buksza blog | 2025. február 18. 07:44
Az egészséges étkezés híveinek kedvenc célpontjai a kólagyártók, ami meglátszik értékesítési számaikon. A Coca-Cola fordult egyet, hogy befogja a friss szelet a vitorlájába, és ez bejött a cégnek.
Vásárló KMÉ-védjeggyel elismert minőség a MIRELITE MIRSA Zrt.-nél
PR | 2025. február 17. 14:46
A KMÉ-védjeggyel elismert MIRELITE MIRSA Zrt. gyorsfagyasztott zöldségei nemcsak a hazai boltokban, hanem külföldön is magas minőséget garantálnak.
Vásárló Húsz év együttműködés sikere az elismert minőség
PR | 2025. február 17. 10:11
Az Auchan és az Izsáki Házitészta Kft. több mint 20 éve működik együtt, és most közös sikerük a KMÉ-védjegyes nyolctojásos cérnametélt.
Vásárló Hogyan lehet spórolni a bútorszállítás során?
Márkázott tartalom | 2025. február 16. 11:21
A költöztetés egyik legnehezebb és legfontosabb része a bútorszállítás, amely külső segítség nélkül idő- és energiaigényes feladat lenne. Egy megbízható költöztetőcég igénybevételével azonban jelentősen csökkenthetők a kiadások, miközben azt is biztosítani tudjuk, hogy a bútorok épségben érkezzenek meg az új helyre.
Vásárló Minden, amit a darázsanyagok sokoldalúságáról tudni érdemes
Márkázott tartalom | 2025. február 13. 12:39
Lehet, hogy Te is találkoztál már azokkal a különleges anyagokkal, melyeket gofri vagy darázsfészek mintájú jelzőkkel illetnek. Ezek az anyagok nemcsak vizuálisan érdekesek, de számos praktikus tulajdonsággal is bírnak. A darázsanyag különösen népszerű választás lehet konyharuhák, szaunatörölközők és köntösök készítéséhez. Na de miért is rajonganak érte annyian?  
Vásárló Előkerült a palackprobléma, megszólalt a Coca-Cola
Buksza blog | 2025. február 13. 12:15
Az amerikai piacra exportált alumínium elnöki rendeletben megemelt vámja miatt az italgyártók növelhetik PET-palackban kínált termékeik mennyiségét a könnyen újrahasznosítható alumíniumdoboz rovására.
Vásárló A csípőízületi problémák komoly pénzügyi hatással lehetnek a családi költségvetésre
Márkázott tartalom | 2025. február 13. 11:38
A csípőfájdalom komoly akadályt jelenthet a mindennapi életben, mivel megnehezítheti az olyan alapvető tevékenységeket, mint a járás, a lépcsőzés vagy akár az ülés. Ez az állapot különösen problémás lehet a munkavégzés során, hiszen a folyamatos fájdalom csökkenti a teljesítményt, és akár táppénzre is kényszeríthet bennünket.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG