Világszerte több mint félmillió autót hív vissza a Toyota a kormányszerkezet működését esetlegesen akadályozó problémák miatt. A legtöbbet az USA-ban rendelik szervizre, Európára csak csekély mennyiség jut.
A Toyota japán autógyár szerdai közleménye szerint összesen 550 ezer autót kell visszahívni, a legtöbbet - csaknem 450 ezret - az Egyesült Államokban - írja az MTI. Európában a teljes egészhez képest csekély mennyiséget, csupán 14 ezer darabot rendelnek vissza szervizre. A gyártónak nincs tudomása a problémákkal összefüggésbe hozható balesetről, személyi sérülésről.
Az utóbbi két évben a Toyota rekordszámú személyautót, összesen 14 millió darabot hívott vissza különböző problémák miatt. A társaság tavaly a legnagyobb autógyártó volt, az idén viszont előrejelzések szerint a Volkswagen csoport megelőzheti. Az év első felében a Japánban történt hármas katasztrófa, az utóbbi hetekben a thaiföldi áradások vetették vissza a termelést. A cég nyeresége a harmadik negyedévben 80,4 milliárd jen volt, 18,5 százalékkal elmaradt az egy évvel korábbitól.
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
Azok a gyerekek, akik néhány éve megismerkedtek Szellőcskével, Vizecskével, Tüzecskével, Földecskével és Szívecskével, most újra örülhetnek: folytatódik a SPAR Magyarország edukatív animációs sorozata, az ÖKO KALAND. A fenntarthatóság témáját játékos és érthető formában feldolgozó kisfilmek most új részekkel térnek vissza, hogy a legfiatalabb korosztályt ismét elvarázsolják – és közben tanítsák is.
Tovább hanyatlanak a hagyományos, mindenfélét kínáló nagyáruházak, és nem az elektronikus kereskedelem veszi át a helyüket. Az emberek még inkább figyelni fognak a pénztárcájukra a következő években.
Nagyot téved, aki azt hiszi, hogy a csehek minden körülmények között megőrzik a hidegvérüket. Ha akciós termékekről van szó, akkor ők is hajlamosak elveszteni az önuralmukat.
Látványosan erősödik a BYD autómárka pozíciója a magyarországi újautó-piacon, az idei első négy hónap kiemelkedő eredményeket hozott, és ez az év további részében tovább javulhat a márkakereskedői hálózat intenzív bővülésével, amit erőteljes modellkínálattal támogat meg a NEV (New Energy Vehicle – új energiával hajtott jármű) szegmensben élen járó kínai gyártó.
Bár Donald Trump vámháborújának hatásait nem tudják elkerülni a cégek, van mozgásterük abban, miként emelik egyes termékeik árát. A Nike például a gyerekeknek szánt cipőkért egyelőre nem kér többet.