Hirdetés
Hirdetés

Itt a bizonyíték: hisznek Kínában a legnagyobb márkák

2016. március 05., 11:45

Az Adidas 3 ezer boltot tervez nyitni Kínában a következő öt évben.

A német cégcsoportnak 9 ezer üzlete van Kínában. Az Adidas tavalyi eladásai az úgynevezett kínai térségben, amibe Hongkong és Tajvan is beletartozik, 18 százalékkal nőtt 2014-hez képest. A tavaly 25,3 milliárd dolláros kínai sportruházat piac 11 százalékkal bővült. Tavaly az Adidas piaci részesedése Kínában 16 százalék volt, ezt csak a Nike múlta felül 17,5 százalékkal. Az Adidas csoport tavalyi adózott eredménye 29 százalékkal, 634 millió euróra emelkedett, a bevétel pedig 14,53 milliárd euróról 17 milliárd euróra nőtt.

 

Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés

Címlapon

Ne csak a hozamokat figyeljék, a kockázatokat is!

Ne csak a hozamokat figyeljék, a kockázatokat is!

A részvényeknek ma is minden nagyobb megtakarítási portfólióban ott van a helyük. A mostani helyzetben a pénzpiaci befektetésektől és a kötvényektől nem várható az infláció utolérése, erre inkább az abszolút hozamú alapok lehetnek képesek. Közöttük is sokféle van, azonban a hozamok mellett a kockázati szintekre is érdemes nagyon odafigyelni. – mondják a Generali Alapkezelő vezetői.

Hirdetés
Hirdetés