Hirdetés
Hirdetés

Itt a bizonyíték: hisznek Kínában a legnagyobb márkák

2016. március 05., 11:45

Az Adidas 3 ezer boltot tervez nyitni Kínában a következő öt évben.

A német cégcsoportnak 9 ezer üzlete van Kínában. Az Adidas tavalyi eladásai az úgynevezett kínai térségben, amibe Hongkong és Tajvan is beletartozik, 18 százalékkal nőtt 2014-hez képest. A tavaly 25,3 milliárd dolláros kínai sportruházat piac 11 százalékkal bővült. Tavaly az Adidas piaci részesedése Kínában 16 százalék volt, ezt csak a Nike múlta felül 17,5 százalékkal. Az Adidas csoport tavalyi adózott eredménye 29 százalékkal, 634 millió euróra emelkedett, a bevétel pedig 14,53 milliárd euróról 17 milliárd euróra nőtt.

 

Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés

Címlapon

Ilyen még sosem volt a Balatonon - Siófok valamit elrontott

Ilyen még sosem volt a Balatonon - Siófok valamit elrontott

Sosem látott figyelem irányult a Balatonra ezen a nyáron. Sikeres volt az év az üdülőrégió számára, ahol tovább nőtt a vendégforgalom, és bővült a fejlesztések, programok száma is. Egyre több magyar család engedheti meg magának, hogy a Balatonnál nyaraljon.

Hirdetés
Hirdetés