Hirdetés
Hirdetés

Itt a bizonyíték: hisznek Kínában a legnagyobb márkák

2016. március 05., 11:45

Az Adidas 3 ezer boltot tervez nyitni Kínában a következő öt évben.

A német cégcsoportnak 9 ezer üzlete van Kínában. Az Adidas tavalyi eladásai az úgynevezett kínai térségben, amibe Hongkong és Tajvan is beletartozik, 18 százalékkal nőtt 2014-hez képest. A tavaly 25,3 milliárd dolláros kínai sportruházat piac 11 százalékkal bővült. Tavaly az Adidas piaci részesedése Kínában 16 százalék volt, ezt csak a Nike múlta felül 17,5 százalékkal. Az Adidas csoport tavalyi adózott eredménye 29 százalékkal, 634 millió euróra emelkedett, a bevétel pedig 14,53 milliárd euróról 17 milliárd euróra nőtt.

 

Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés

Címlapon

A Tesla-vezér holdutazást indít jövőre

A Tesla-vezér holdutazást indít jövőre

Elon Musk vállalkozó szelleme eddig is páratlannak bizonyult, nem riad vissza az igen kemény kihívásoktól sem. Egy holdutazás pedig az, pláne egy magáncégnek. Több hasonló nagyvállalkozó is igyekszik megvalósítani a gazdag utasok számára elérhető űrutazást, saját költségükön.