Hirdetés
Hirdetés

Itt a bizonyíték: hisznek Kínában a legnagyobb márkák

2016. március 05., 11:45

Az Adidas 3 ezer boltot tervez nyitni Kínában a következő öt évben.

A német cégcsoportnak 9 ezer üzlete van Kínában. Az Adidas tavalyi eladásai az úgynevezett kínai térségben, amibe Hongkong és Tajvan is beletartozik, 18 százalékkal nőtt 2014-hez képest. A tavaly 25,3 milliárd dolláros kínai sportruházat piac 11 százalékkal bővült. Tavaly az Adidas piaci részesedése Kínában 16 százalék volt, ezt csak a Nike múlta felül 17,5 százalékkal. Az Adidas csoport tavalyi adózott eredménye 29 százalékkal, 634 millió euróra emelkedett, a bevétel pedig 14,53 milliárd euróról 17 milliárd euróra nőtt.

 

Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés

Címlapon

A világ legnépesebb országa rákap a kávéra – csak nehogy elszálljon az ár

A világ legnépesebb országa rákap a kávéra – csak nehogy elszálljon az ár

Kína eddig hagyományosan a teafogyasztás hazája volt, a kávét korábban alig ismerték. Most azonban nyílik előttük a világ, kezdenek rászokni sok mindenre, ami már máshol is elterjedt. Ráadásul gazdaságuk most már nagyobb hányada fog a fogyasztásra épülni, így az egekbe szökhet Kína (és így a világ világ) kávéfogyasztása.