Hirdetés
Hirdetés

Itt a bizonyíték: hisznek Kínában a legnagyobb márkák

2016. március 05., 11:45

Az Adidas 3 ezer boltot tervez nyitni Kínában a következő öt évben.

A német cégcsoportnak 9 ezer üzlete van Kínában. Az Adidas tavalyi eladásai az úgynevezett kínai térségben, amibe Hongkong és Tajvan is beletartozik, 18 százalékkal nőtt 2014-hez képest. A tavaly 25,3 milliárd dolláros kínai sportruházat piac 11 százalékkal bővült. Tavaly az Adidas piaci részesedése Kínában 16 százalék volt, ezt csak a Nike múlta felül 17,5 százalékkal. Az Adidas csoport tavalyi adózott eredménye 29 százalékkal, 634 millió euróra emelkedett, a bevétel pedig 14,53 milliárd euróról 17 milliárd euróra nőtt.

 

Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés

Címlapon

Ide mennek legszívesebben nyaralni a magyarok

Ide mennek legszívesebben nyaralni a magyarok

A Google Trends szerint a legtöbben még mindig a horvátországi nyaralásra keresnek rá Magyarországról, de Görögország is már majdnem annyira népszerű, és feljövőben van az olcsó Bulgária. A Balatonhoz általában az utolsó pillanatban foglalnának, vidéki városaink pedig sehol sincsenek.

Hirdetés
Hirdetés