A Regus világszerte újabban a repülőterek és a pályaudvarok közelében is ad bérbe irodákat, tárgyalókat - mondta Paulo Dias, a nemzetközi társaság európai, közel-keleti és afrikai régióért felelős igazgatója. A cég első osztályú irodákat bérel a nagyvárosok központjaiban, majd azokat kisebb területenként adja tovább cégeknek, úgy, hogy egyéb szolgáltatásokat - például a tárgyalót, személyzetet, internet- és videokommunikációs kapcsolatot vagy üzleti klub belépőt - társít mellé. A megoldás tipikus kiszervezés, amikor a bérlőnek elég a szakmai tevékenységével foglalkoznia, a többit átvállalja a Regus.
Például egy-egy új piacra belépve nem lehet előre megbecsülni a növekedést, így az irodabérlet méretének rizikóját leveszi a vállukról a cég. Az ilyen irodabérlet azért is költségkímélő, mivel a titkárság - amely kezeli a beérkező leveleket és telefonokat - több cégnek dolgozik egyszerre. Az irodabérlet lehet folyamatos, de szólhat rövid időre, vagy bizonyos időszakokra. Arra is van példa, hogy az ügyfél csak az üzleti tárgyalásait végzi egy előkelő irodaházban, és az odaérkező üzeneteit több országgal távolabb kapja meg.
A frekventált városi helyek mellett a pályaudvarok környékén is kínálja szolgáltatását a Regus. A francia, a svájci és a holland államvasúttal már kötöttek megállapodást irodák kialakítására, de tárgyalnak a MÁV-val is. A repülőterek mellett is igyekeznek megtelepedni, de ez Budapesten, a Malév megszűnte után nehézkes.
A társaság 96 ország 550 városában, 1.200 helyszínen van jelen. Átlagosan a kínált terület felét az adott ország cégei veszik igénybe, míg a másik felét külföldi társaságok bérlik. A brit bejegyzésű anyacég múlt évi globális forgalma 1,16 milliárd font volt. Az üzemi eredmény pedig 50,6 millió fontot tett ki.