4p

NIS2: rohamosan közeleg a határidő, kerülje el a bírságot!
Mit jelent a gyakorlatban a NIS2 a vállalkozások számára?
Hogyan válasszunk szolgáltatót a megfelelőség biztosításához?
Milyen eszközökkel lehet erősíteni a védelmet és mit kell tenni, ha támadás ért minket?

NIS2 újratöltve - IT-biztonság a gyakorlatban

2024. június 18.

Részletek és jelentkezés itt!

Az árak emelkedése és a vásárlók fizetőképességének szűkülése miatt a pandémiát követő kereskedelmi környezetben néhány kiskereskedő számára nehéz volt eligazodni, különösen az olyan nem alapvető fontosságú területeken, mint a divat. A finoman szólva is kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére a Pull & Bear eladásai viszont 15 százalékkal emelkedtek a legutóbbi pénzügyi évben.

A Covid-járvány utáni kilábalási időszak labilitása ellenére az Inditex tulajdonában lévő, Magyarországon is jelen lévő Pull & Bear fast fashion üzletlánc forgalma 15 százalékkal 2,15 milliárd euróra emelkedett a legutóbbi pénzügyi évben. A sikerhez kulcsfontosságúnak bizonyult a digitális és a fizikai műveletek integrálása, az online és a fizikai üzletek közötti korlátok lebontása – mondta Ana Belen Garcia Luque, a kiskereskedő digitális és marketingigazgatója a Retail Gazette szerint.

Luque szerint ez azt jelenti, hogy a vásárlók ugyanazt az élményt kapják, bármilyen csatornán is vásárolnak. Míg például az online vásárlók exkluzív termékekhez juthatnak hozzá, például több színválasztékhoz, addig Luque szerint ezt az üzletben lévő vásárlók számára is elérhetővé teszi az üzletben elhelyezett iPadeken keresztül. „Ugyanazzal a terméküzenettel kell rendelkeznie, nem számít, hogy melyik csatornát részesítik előnyben.”

Sikeresen úszták meg a covid utáni kilábalást.
Sikeresen úszták meg a covid utáni kilábalást.

A Pull & Bear arra is törekedett, hogy összekapcsolja offline és online készleteit, és optimalizálja a forgalmazóktól származó készleteket, mert ez "a vásárlók és a vállalat számára is előnyös".

A Z generációs felhasználók bárhol lehetnek, ezért fontos, hogy integrált üzenetet adjunk nekik.

A fast fashion lánc olyan szolgáltatásokra is összpontosított, mint a click-and-collect, amely lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy gyorsan hozzájussanak a termékekhez. Az üzlet olyan bolti szolgáltatást kínál, amely lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy online böngészhessenek és vásárolhassanak, majd néhány órával később átvegyék a legközelebbi üzletben. Ez a szolgáltatás jelenleg 35 országban működik.

Piacterek: a legjobb pont megtalálása

Ma már számtalan márka megtalálható a piactereken, a Zalandótól és az Amazontól kezdve az olyan, kiskereskedők tulajdonában lévő platformokig, mint az M&S és a Next. Luque úgy véli, hogy a kiskereskedőknek "meg kell találniuk az egyensúlyt" a piacterek és a saját csatornáik között.

A Pull & Bear 2011-ben indította el az e-kereskedelmet, és két évvel később kezdett el együttműködni a piacterekkel. Azóta számos nemzetközi piactérrel lépett partnerségre, amelyek mindegyike más-más üzleti modellel rendelkezik.

Luque hangsúlyozza azonban, hogy bár "fontos, hogy jelen legyünk a piactereken, ez nem jelenti azt, hogy csak úgy elhagyhatjuk saját online tevékenységünket". A Pull & Bear arra összpontosít, hogy online exkluzív termékeket kínáljon saját weboldalán, például korlátozott példányszámú termékcsaládokat és exkluzív színvilágot.

Közösségépítés a közösségi média segítségével

Nem titok, hogy a kiskereskedők, kicsik és nagyok egyaránt használják a közösségi médiát az eladások növelésére. "A TikTok befolyása a döntéshozatali folyamatra tagadhatatlan" - mondja Luque. Emiatt a Pull & Bear számára mostantól a közösségi marketing a prioritás.

Amikor a márka 2021-ben ruházati együttműködést indított a Netflix Money Heist című sorozatával, számos interaktív aktiválás mellett szimulálták az egyik üzletének éjszakai kirablását. Annak ellenére, hogy a termékcsalád a világjárvány idején indult, amikor a fizikai üzletek kénytelenek voltak bezárni, az együttműködés nagy sikert aratott. Luque szerint a teaser videó lett az egész év legmegosztottabb videója az Instagramon.

A rovat támogatója a 4iG

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vállalat Jól ment az INA-nak, lett is nagy osztalék
Privátbankár.hu | 2024. június 14. 17:10
Az INA horvát olajipari vállalat pénteki közgyűlésén 240 millió euró (95,6 milliárd forint) osztalék kifizetéséről döntött, ez részvényenként 24 euró (9564 forint).
Vállalat Újabb jó hírt kapott Mészáros Lőrinc
Privátbankár.hu | 2024. június 14. 10:02
Az OPUS Global Nyrt. jelentős hatékonyságjavulásának eredményeként rekord profitot ért el 2024 első három hónapjában. A nehéz külső körülmények mellett így ismét megmutatkozott a szinergiák kihasználásának a fontossága.
Vállalat Amíg Ön aludt, Elon Musk keresett 16 ezer milliárd forintot
Privátbankár.hu | 2024. június 14. 06:41
Megszavazták a részvényesek Musk kompenzációs csomagját.
Vállalat A Liberty csehországi kohója csődöt jelentett, nem csak Dunaújvárosban vannak gondok
Privátbankár.hu | 2024. június 13. 16:14
Az indiai tulajdonú acélvállalat súlyosan eladósodott Liberty Ostrava kohója csődeljárásba menekült -  jelentette a cseh média csütörtökön. Az acélipar árrései meredeken estek. A céget eladják.
Vállalat Csányi Sándor pincészete nem tud kikeveredni a veszteségből
Kormos Olga | 2024. június 12. 10:03
Ismét ránéztünk a borászatok tavalyi évére. Mivel oly sok figyelemreméltó borászat van Magyarországon, a szegmens csak egy szeletét tudjuk felvillantani, de így is érdekes képet kapunk a 2023-as évükről. Például a két leggazdagabb magyarnak nem a borászat a legerősebb oldala. 
Vállalat A norvégok sokallják Elon Musk juttatását, és szakszervezetet is szeretnének a Teslánál
Privátbankár.hu | 2024. június 8. 11:48
Norvégia vagyonalapja szombaton bejelentette, hogy a jövő héten esedékes részvényesi szavazáson Elon Musk, a Tesla vezérigazgatójának 56 milliárd dolláros fizetési csomagja ellen fog szavazni.
Vállalat Jó hírt közölt a magyar állammal egy hitelminősítő
Privátbankár.hu | 2024. június 6. 18:04
Az állami tulajdonú nagyvállalat MVM Zrt. osztályzatát megerősítették.
Vállalat Már nem csak a benzinkutakon vehetünk hot dogokat
Privátbankár.hu | 2024. június 4. 18:28
Aki evett már a Mol-kutakon hot dogot, az minden bizonnyal díjazni fogja, hogy mostantól már az egyik üzletlánc polcain is megvásárolhatjuk a grillkolbászokat.  
Vállalat Zsíros biznisz Pintér Sándor bizalmasának lenni
Privátbankár.hu | 2024. június 3. 10:56
A Civil Biztonsági Zrt. 2023-as eredménye alapján 9 milliárd forint osztalék kifizetéséről döntött az őrző-védő cég. A siker titka nem is ennek a vállalkozásnak a gazdálkodása, hanem a leányvállalatok által ide utalt osztalék.
Vállalat A választások előtti napokban kapott jó hírt Gattyán György
Privátbankár.hu | 2024. június 3. 09:59
Cégcsoportja egyik zászlóshajóját sikerült két évig tartó veszteség után nyereségbe kormányoznia.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG