4p

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az árak emelkedése és a vásárlók fizetőképességének szűkülése miatt a pandémiát követő kereskedelmi környezetben néhány kiskereskedő számára nehéz volt eligazodni, különösen az olyan nem alapvető fontosságú területeken, mint a divat. A finoman szólva is kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére a Pull & Bear eladásai viszont 15 százalékkal emelkedtek a legutóbbi pénzügyi évben.

A Covid-járvány utáni kilábalási időszak labilitása ellenére az Inditex tulajdonában lévő, Magyarországon is jelen lévő Pull & Bear fast fashion üzletlánc forgalma 15 százalékkal 2,15 milliárd euróra emelkedett a legutóbbi pénzügyi évben. A sikerhez kulcsfontosságúnak bizonyult a digitális és a fizikai műveletek integrálása, az online és a fizikai üzletek közötti korlátok lebontása – mondta Ana Belen Garcia Luque, a kiskereskedő digitális és marketingigazgatója a Retail Gazette szerint.

Luque szerint ez azt jelenti, hogy a vásárlók ugyanazt az élményt kapják, bármilyen csatornán is vásárolnak. Míg például az online vásárlók exkluzív termékekhez juthatnak hozzá, például több színválasztékhoz, addig Luque szerint ezt az üzletben lévő vásárlók számára is elérhetővé teszi az üzletben elhelyezett iPadeken keresztül. „Ugyanazzal a terméküzenettel kell rendelkeznie, nem számít, hogy melyik csatornát részesítik előnyben.”

Sikeresen úszták meg a covid utáni kilábalást.
Sikeresen úszták meg a covid utáni kilábalást.

A Pull & Bear arra is törekedett, hogy összekapcsolja offline és online készleteit, és optimalizálja a forgalmazóktól származó készleteket, mert ez "a vásárlók és a vállalat számára is előnyös".

A Z generációs felhasználók bárhol lehetnek, ezért fontos, hogy integrált üzenetet adjunk nekik.

A fast fashion lánc olyan szolgáltatásokra is összpontosított, mint a click-and-collect, amely lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy gyorsan hozzájussanak a termékekhez. Az üzlet olyan bolti szolgáltatást kínál, amely lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy online böngészhessenek és vásárolhassanak, majd néhány órával később átvegyék a legközelebbi üzletben. Ez a szolgáltatás jelenleg 35 országban működik.

Piacterek: a legjobb pont megtalálása

Ma már számtalan márka megtalálható a piactereken, a Zalandótól és az Amazontól kezdve az olyan, kiskereskedők tulajdonában lévő platformokig, mint az M&S és a Next. Luque úgy véli, hogy a kiskereskedőknek "meg kell találniuk az egyensúlyt" a piacterek és a saját csatornáik között.

A Pull & Bear 2011-ben indította el az e-kereskedelmet, és két évvel később kezdett el együttműködni a piacterekkel. Azóta számos nemzetközi piactérrel lépett partnerségre, amelyek mindegyike más-más üzleti modellel rendelkezik.

Luque hangsúlyozza azonban, hogy bár "fontos, hogy jelen legyünk a piactereken, ez nem jelenti azt, hogy csak úgy elhagyhatjuk saját online tevékenységünket". A Pull & Bear arra összpontosít, hogy online exkluzív termékeket kínáljon saját weboldalán, például korlátozott példányszámú termékcsaládokat és exkluzív színvilágot.

Közösségépítés a közösségi média segítségével

Nem titok, hogy a kiskereskedők, kicsik és nagyok egyaránt használják a közösségi médiát az eladások növelésére. "A TikTok befolyása a döntéshozatali folyamatra tagadhatatlan" - mondja Luque. Emiatt a Pull & Bear számára mostantól a közösségi marketing a prioritás.

Amikor a márka 2021-ben ruházati együttműködést indított a Netflix Money Heist című sorozatával, számos interaktív aktiválás mellett szimulálták az egyik üzletének éjszakai kirablását. Annak ellenére, hogy a termékcsalád a világjárvány idején indult, amikor a fizikai üzletek kénytelenek voltak bezárni, az együttműködés nagy sikert aratott. Luque szerint a teaser videó lett az egész év legmegosztottabb videója az Instagramon.

A rovat támogatója:
A rovat támogatója az MVM

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vállalat Elon Musk cége éjszaka hazavágta az ukrán harci műveleteket
Privátbankár.hu | 2025. július 25. 16:10
Két és fél órán át szünetelt a Starlink műholdas internetszolgáltatás az ukrán hadsereg számára. Az éjszakai leállás érdemben akadályozta az ukrán katonai kommunikációt és drónműveleteket a frontvonalakon – közölte egy magas rangú ukrán parancsnok.
Vállalat A metán októbertől nincs politikai hírdetés az Európai Unióban
Privátbankár.hu | 2025. július 25. 15:40
A Meta az Európai Unió területén októbertől megszünteti a politikai, választási és társadalmi témájú hirdetések futtatását – jelentette be a vállalat csütörtökön, hogy ezzel elkerülje az EU új átláthatósági rendeletének való megfelelést, amely szigorúan szabályozza a politikai reklámok megjelenítését az online platformokon.
Vállalat A Volkswagen erre kényszerült Trump importvámjai miatt
Privátbankár.hu | 2025. július 25. 13:51
A német autógyártó visszavágta előrejelzéseit, miután a második negyedévében jelentős, 29 százalékos profitcsökkenést regisztrált, amelynek fő oka az Egyesült Államok által bevezetett 25 százalékos importvám volt.
Vállalat Esik a gyémántkereslet, de azért nincs bajban a kereskedő
Privátbankár.hu | 2025. július 25. 13:21
A dél-afrikai De Beers gyémánttermelése az idei második negyedévben 36 százalékkal, 4,1 millió karátra csökkent a tavalyi azonos időszakhoz képest – közölte a céget irányító Anglo American vállalat.
Vállalat Az elemzők is foghatják a fejüket a Wizz Air számait látva
Privátbankár.hu | 2025. július 25. 11:31
41 repülőgép maradhat még tovább a földön, az idei első féléves eredmény pedig csalódást keltő a magyar székhelyű fapadosnál.
Vállalat Már csak ez hiányzott: tovább emelné az élelmiszerárakat a világcég
Privátbankár.hu | 2025. július 25. 11:14
Már az első félévben is megtették, de még ez sem fedezi a vámháború okozta veszteséget? Nyomás alatt a világ legnagyobb csomagolt élelmiszer-ipari vállalata.
Vállalat Már a sokmilliós táskák sem fogynak úgy, mint régen? Megzuhant a legnagyobb luxuscég nyeresége
Privátbankár.hu | 2025. július 25. 10:03
Több mint ötödével esett az első félévben az LVMH nyeresége.
Vállalat Brutális veszteséget jelentett az amerikai óriáscég
Privátbankár.hu | 2025. július 25. 08:59
Nem megy jól az Intelnek.
Vállalat A padló alá küldheti a Teslát Trump gyomrosa
Litván Dániel | 2025. július 24. 12:09
Elbukhatja az állami támogatásokat a Tesla, miután Musk és Trump egymás ellen fordult. És ez nagyon fájhat az amúgy is gondokkal küzdő cégnek.
Vállalat Megválaszolta a BYD a kérdést, ami mindenkit foglalkoztat
Privátbankár.hu | 2025. július 23. 13:31
Közleményt tett közzé a gyártó.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG