4p

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Hogyan építs fel a nulláról egy webshopot? Milyen teendők, buktatók és kihívások várnak rád, ha elkezded? Többek között ezekre a kérdésekre kaphatsz választ az alábbi cikkünkből.

Az internetes kereskedelem évről évre óriási léptékben növekszik, így szinte már nincs olyan terület, melynek termékeit ne találnád meg online forgalmazásban a weben. Ennek az óriási iparnak és versenynek mindenki részese akar lenni, mert aki nincs fent kereskedőként a világhálón, az tulajdonképpen láthatatlan a potenciális ügyfelek számára. Ezért, ha most vagy a közeljövőben tervezel az online piacra betörni valamilyen termékkel, akkor érdemes tájékozódni a jelenleg trendekről és feltételekről, körülményekről. A webshopok világába egyre könnyebb betörni, hiszen rengeteg olyan technológiát lehet igénybe venni, ami minimális erőfeszítéssel lehetővé teszi, hogy működjön az online boltod. Tulajdonképpen, ha megvagy a papírozással és engedélyekkel a tevékenységet illetően, akkor a tényleges webshop elindítása 1-2 óra alatt megoldható. Persze ehhez kell némi internetes felhasználói tudás, de ami már nagy előny, hogy programozói tudásra szinte abszolút nincs szükséged.

Fontos a marketing

A webshopok működtetésének egyik alapja, hogy legyen feltöltve termékekkel a kínálat, árakkal és az ehhez kapcsolódó fizetési metódusok is rendben legyenek. Az adott ország szokásainak megfelelően kell megtalálni a kiszállítási és a fizetési módokat, hogy a felhasználói igényeket teljes mértékben kielégíthesd. Mivel önmagában egy webshop nem fogja hozni a milliókat az indulás után közvetlenül, ezért gondolni kell a marketingre is. Erre sok módot találhatsz, de a leggyakoribb megoldások a Facebook és a Google hirdetési hálózatain történő megjelenés. Ezeken a platformokon több típusú hirdetést is tudsz indítani és a megjelenésért, vagy a kattintásokért fizetsz.  A fotó vagy videó formátumban meghirdetett termékek felhasználók százezreinek vagy millióinak jelentethetők meg attól függően, hogy mekkora marketing kerettel rendelkezel.

A fizetett marketingen túl a SEO-ra is gondolnod kell, így olyan megközelítéssel kell létrehoznod a termékek aloldalait, hogy az internetes felhasználók keresőben is rátaláljanak az oldaladra és a termékekre. Ebbe azért érdemes munkát fektetni, mert hosszú távon nagyon kifizetődő az, ha bizonyos kulcsszavakra a te oldalad jelenik meg a top találatok között a Google keresőjében. A SEO nagy fegyvertény, ha jó vagy benne. Persze ez a hosszú távú megoldások közé tartozik, amit ráadásul folyamatosan módosítani és igazítani kell a különböző keresők algoritmusaihoz, mivel változhatnak az értékelési algoritmusok. A design is fontos, hiszen nem mindegy, hogy ki is pontosan a célcsoportod. Ennek értelmében ki kell választanod, hogy milyen színvilágú legyen az oldal, illetve milyen felépítésű. Nem mindegy, hogy tiniknek árulsz ruhadarabokat, vagy középosztálybeli férfiaknak elegáns órákat. Ezek alapján kell felépíteni egy olyan oldalt, ami vonzza a látogatókat és vásárlásra ösztönzi őket.

Ami pedig manapság az egyik legfontosabb, hogy az okostelefonokon is könnyedén futtatható legyen az oldal és annak minden funkciója elérhető legyen. A könnyű használhatóság, a felhasználóbarát kialakítás és a gyorsaság mind olyan szempontok, melyek nélkül nem lehet sikeres egy webshop. A fenti szempontok persze csak a legfontosabbak, amiket meg kellett itt említenünk, de ha mélyebben szeretnél elmerülni a témában, akkor érdemes szakértői cikekket és anyagokat olvasnod, hogy teljesen átlásd a folyamatokat. Ha alaposan áttanulmányozod a területet, akkor nem lesz kérdés, hogyan tudod sikeresen felépíteni az első webshopod.

A rovat támogatója a 4iG

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vállalat Jól kezdte az évet a gazdaság egyik zászlóshajója
Privátbankár.hu | 2025. május 9. 06:21
A Mol nagyobb nyereséggel zárta a 2025-ös év első negyedévét, mint a 2024-est.
Vállalat Nagyon megsínylette a kormány intézkedéseit a legnagyobb hazai bank
Privátbankár.hu | 2025. május 9. 06:10
A közel 130 milliárd forintos különadó-terhek nélkül még szebb lett volna az OTP Bank első negyedéves eredménye, ami így viszont több mint 20 százalékkal lett kisebb az egy évvel korábbinál.
Vállalat A nehézségek ellenére jó évet remél a Bosch
Privátbankár.hu | 2025. május 8. 16:59
A Bosch, a technológiák és szolgáltatások szállítója 2024-ben 90,3 milliárd eurós árbevételt ért el, ami 1,4 százalékkal – árfolyamhatások nélkül 0,5 százalékkal – marad el a 2023. évitől. A világkereskedelem kiszámíthatatlansága közepette a vállalat az idén 1 és 3 százalék közötti árbevétel-növekedést céloz meg, az árbevétel-arányos üzemi eredmény pedig várhatóan jelentősen javulni fog 2024-hez képest.
Vállalat Utoléri a vámháború az egyik legnagyobb amerikai céget
Privátbankár.hu | 2025. május 8. 08:46
Vámokat vethet ki a Boeing repülőgépekre az Európai Unió.
Vállalat Több hitelt helyezett ki és több vagyont kezelt az Erste, a profit mégis csökkent
Privátbankár.hu | 2025. május 7. 12:58
Az Erste első negyedéve számokban.
Vállalat Cash flow válság a növekedési szakaszban – hogyan ne akadj el?
PR | 2025. május 7. 12:51
Sokan azt gondolják, hogy a pénzügyi nehézségek a stagnálással vagy visszaeséssel járnak együtt. Pedig a valóság az, hogy a vállalkozások jelentős része épp a növekedés szakaszában szembesül likviditási problémákkal. Amikor nő az értékesítés, bővül az ügyfélkör, és egyre több megrendelés érkezik. Az öröm mellett nő a nyomás is: nagyobb árukészlet, több munkatárs, fejlettebb logisztikai háttér – vagyis egyre nagyobb finanszírozási igény.
Vállalat Mindenkit meglepett az EA, a részvényesek pénztárcája is vastagodik
Privátbankár.hu | 2025. május 7. 11:41
Erős negyedévet zárt az Electronic Arts, jól fogadták a legújabb játékokat, nyáron pedig újabb nagy dobásra készül a cég.
Vállalat Komoly gyomrost kaphat a Google
Privátbankár.hu | 2025. május 7. 10:17
Meg kell válnia két fontos bevételi forrásától az óriáscégnek? A bíróság dönthet, de nem áll jól a Google szénája.
Vállalat A lakás-takarékpénztári konstrukciók biztonságosak, kiszámíthatóak, megbízhatóak
Natív tartalom | 2025. május 7. 09:48
Egy éve szerzett többségi tulajdonrészt az MBH Bank a Fundamenta-Lakáskassza Zrt.-ben. Jakabfalvy Dórával, a lakás-takarékpénztár üzleti divíziójának ügyvezetőjével beszélgettünk arról, milyen tapasztalatokkal gazdagodtak az azóta eltelt időszakban, milyen akcióval élhetnek az ügyfelek a közelmúltban piacra dobott Jövőépítő Lakásszámla nevű új termékük kapcsán, és kitértünk a társasházakat érintő, állagmegóvást célzó megtakarítás fontosságára is.
Vállalat 33-al több autó, 17 százalékkal több profit – a Ferrari hasított az első negyedévben
Privátbankár.hu | 2025. május 7. 07:26
Minden mutatóban jól teljesített az olasz márka, az európai és amerikai eladások növekedése ellensúlyozta az ázsiai piac visszaesését.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG