3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Határtalan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában, amely még csak most kezdi meg igazi karrierjét – jelentette ki Németh Balázs, a K&H Csoport innovációs vezetője a „bevezetés a digitális asszisztencia világába” online eseményen. A beszélgetés középpontjában a K&H november elején bemutatott, mesterséges intelligencián alapuló személyes digitális asszisztense, Kate állt.

„Az elmúlt években előbb minden a számítógépeink, majd onnan az okostelefonjaink képernyőjére került” – mondta Németh Balázs, a K&H Csoport innovációs vezetője a szerdai online eseményen.

Hozzátette: ma már az ügyfelek folyamatosan, akár egyszerre több készülékkel is jelen vannak az online térben és páratlanul aktívak. Tevékenységük jelentős részét pénzügyi tranzakciók kísérik.

Németh Balázs szerint a bonyolult folyamatoknál is egyre inkább az okos, digitális megoldásoké a jövő, amelyek a mesterséges intelligenciára épülve egyszerűbbé, emészthetőbbé teszik az ügyfelek számára olykor bonyolultnak tűnő folyamatokat.

A táguló kibertérben lényegében minden művelet megoldható emberi közreműködés nélkül, digitális technológiával. A kérdés tehát ma már nem a technológiai megoldásokon van – bár a folyamatos innováció gyakorta átrajzolják ezek térképét is –, hanem az, hogy miként elemezzük és használjuk fel a felhalmozott adatokat.

Egyrészről az ügyfelek egyre inkább tisztában vannak azzal, hogy milyen adatok birtokában van a pénzintézetük, és egyre érzékenyebbek arra, hogy csak azokat az adataikat használják fel, amelyekre feltétlenül szükség van. „Másrészről viszont mi látjuk – tette hozzá Németh Balázs –, hogy melyek a releváns adatok és hogy hogyan lehet ezekből érdemi és vonzó ajánlatot adni az ügyfeleknek”.

A személyre szabott ajánlatok és a szolgáltatások egyszerűsítésében nagy szerep vár a mesterséges intelligenciára és a személyes digitális asszisztensekre. Utóbbit a K&H Csoport Kate néven november elején vezette be mobilapplikációjában.

Kate már ma is mintegy 30 műveletben tud segítséget nyújtani az ügyfeleknek – ért és beszél magyarul. A fejlesztések és a folyamatos gépi tanulás eredményeképpen azonban egyre bővülni fog ez a funkció. Kate előbb-utóbb olyan pénzügyi szakértővé válik, amely valódi segítséget nyújt az ügyfeleknek, egyben saját személyiséggel rendelkezik.

Az ügyfelek felé mind több szolgáltatásra és kezdeményezésre képes személyes digitális asszisztens később más feladatokat is kap. Ez a fejlesztési irány a banki- és biztosítói belső folyamatokat célozza, ami megteremti annak a feltételeit, hogy a pénzintézet bonyolultabb szolgáltatásokat is tudjon digitális csatornákon keresztül nyújtani, méghozzá úgy, hogy az ügyfelek számára mindez élményszerű legyen.

A rovat támogatója:
A rovat támogatója a Garantiqa.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Pénzügyi szektor Bajban az elfoglalt családok, ahol beteg egy idős hozzátartozó
Natív tartalom | 2024. november 21. 10:53
Ki ne ismerne olyan családot, amely bajba került egy idősebb hozzátartozó váratlan betegsége miatt? Most egy merőben új lehetőség segítheti az idősgondozói ellátást Magyarországon. Huszár Viktóriával a Golden Palace Göd Kft. ügyvezetőjével beszélgettünk.
Pénzügyi szektor Terjeszkedik a Rotschild, ez az új célpont
Privátbankár.hu | 2024. november 19. 08:47
A gazdagokra ugranak.
Pénzügyi szektor Mérföldkövet ért el a K&H Bank
Privátbankár.hu | 2024. november 18. 14:32
A pénzintézet ügyfeleinek száma 2024 szeptember végére átlépte az egymilliót
Pénzügyi szektor Szoboszlai Dominik menedzsere megerősítette a hírt
Privátbankár.hu | 2024. november 13. 16:09
Lapcsoportunk megkeresésére, miszerint megszűnik Szoboszlai Dominik e-sporttal foglalkozó cége, Esterházy Mátyás sportmenedzser, üzletember az alábbi választ adta. 
Pénzügyi szektor Még inkább bevásárolta magát az MBH Bank a Fundamentába
Privátbankár.hu | 2024. november 11. 18:35
Több hónapos együttműködés után.
Pénzügyi szektor Választhatnak a magyar autósok: 32 800 vagy 46 600 forint?
Privátbankár.hu | 2024. november 11. 11:24
A november 2-án kezdődött év végi kgfb-kampány első hetében a személygépkocsival rendelkező ügyfelek 32 800 forintos átlagdíjon kötöttek új szerződést, miközben biztosítójuk átlagosan 46 600 forintos díjat ajánlott számukra – közölte az Insura.hu biztosításközvetítő. 
Pénzügyi szektor Lehúzza a rolót Szoboszlai Dominik cége
Privátbankár.hu | 2024. november 8. 16:04
Utolsó napjait éli a nagy reményekkel indult DomiNation Esport Kft., amelyet 2021-ben alapított a Liverpool magyar futballistája.
Pénzügyi szektor A Covid óta másodszor csökkentett kamatot a Bank of England
Privátbankár.hu | 2024. november 7. 14:37
A várakozásoknak megfelelően negyed százalékponttal 4,75 százalékra csökkentette alapkamatát a Bank of England.
Pénzügyi szektor Ön UniCredit-ügyfél? Akkor most elégedetten dörzsölheti a tenyerét
Privátbankár.hu | 2024. november 6. 17:21
Újabb rekorddal zárta a harmadik negyedévet a bankcsoport.
Pénzügyi szektor Elfogyott a türelem, alaposan megleckéztetné a bankokat a svájci kormány
Privátbankár.hu | 2024. november 6. 15:07
Ahogy az korábban kiszivárgott a médiába, a svájci kormány bekeményít az ország nagybankjaival szemben azt követően, hogy egyiküket tavaly az adófizetők pénzét betolva kellett kivakarni a csődből.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG