A júniussal zárult negyedévben a Ferrari 1389 autót értékesített, 48 százalékkal kevesebbet a 2019 második negyedévi 2671-nél. Bevétele 984 millió euróról 42 százalékkal, 571 millió euróra csökkent. Adó- és kamatfizetés előtti eredménye (EBIT) 90 százalékkal, 23 millió euróra csökkent 239 millió euróról, nyeresége pedig 95 százalékkal, 9 millió euróra esett 184 millió euróról.
A vállalat az év első felében 4127 autót adott el, 22 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbi 5281-nél. A bevétel 1,503 milliárd euróra csökkent, ami 22 százalékkal alacsonyabb az egy évvel korábbi 1,924 milliárd eurónál, az EBIT eredmény pedig 48 százalékkal, 243 millió euróra esett 471 millió euróról. Az első hat havi nyeresége 175 millió euró lett, 52 százalékkal alacsonyabb az előző évi 364 millió eurónál.
A legnagyobb mértékben a kínai értékesítés esett vissza, a második negyedévben 91 százalékkal, 25 darabra 289-ről, az év első felében 90 százalékkal, 62-re 617-ről.
A gyártása közel kétezer autóval zuhant a mintegy két havi üzemleállás miatt, ebből a lemaradásból azonban a május 8-án újraindult gyártás átszervezésével már mintegy 500-at sikerült behoznia.
A Ferrari a májusban kiadotthoz képest kissé visszafogta, bár lényegesen nem módosította éves eredmény előrejelzését. Bevétele eszerint 3,4-3,6 milliárd euró helyett "több mint 3,4 milliárd euró" lesz. Az EBIT eredmény 650-700 millió euró lehet 600-800 millió helyett, egy részvényre jutó nyeresége pedig 2,6-2,8 euró 2,4-3,1 euró helyett. A cég nem változtatott 750 millió eurós idei tőkeberuházási előirányzatán és járványügyi okokból nem számít további termelési és értékesítési fennakadásokra sem.