ügyfélfogadás
Vásárló Ne kedvezményt adjanak, hanem segítsenek, ha panaszkodunk! 
Privátbankár.hu | 2014. november 11. 17:30
Az ügyfél személyre szabott problémamegoldást vár, cserébe a panaszosból lehet a legelégedettebb vásárló a Develor felmérése szerint. A cégek tudják, hogy ha nem elégedettek az ügyfeleik, akkor veszik a kabátjukat, és mennek a konkurenciához. A bankoknak, közműszolgáltatóknak komoly hátrányból kell indulniuk.
Vásárló Megéri eladóként köszönni és mosolygni, de szoktunk-e? 
Privátbankár.hu | 2013. április 11. 18:30
A magyar ügyfélkiszolgálók a világátlaghoz képest a vevők üdvözlésében és a kapcsolt értékesítések terén is átlagon felül teljesítenek, azonban rendkívül keveset mosolyognak – derül ki abból a vevőkiszolgálási felmérésből, melyben 57 ország próbavásárlást végző szolgáltatói vettek részt világszerte. Hazánk összesítésben a középmezőnyben végzett, az első helyet a spanyolok szerezték meg – közölte a ClientFirst Consulting Kft a Privátbankárral.
KKV Ügyintézési akcióval bénították meg a CIB fiókjait 
Privátbankár.hu | 2012. július 10. 15:03
A héten négy akciót tartott a Vállalkozók Érdekvédelmi Szövetsége. A szervezet ügyintézési akcióval próbálta megbénítani 10 budapesti CIB bankfiók működését. Volt olyan bankfiók melynek működését több mint egy órára ellehetetlenítették az aktivisták.
Adó Itt várja meghosszabbított nyitva tartással az adóbevallókat az adóhatóság 
Privátbankár.hu | 2012. május 15. 09:31
A személyijövedelemadó-bevallás beadásának megkönnyítése érdekében a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) központi ügyfélszolgálatain rendkívüli, meghosszabbított ügyfélfogadási időben áll az adózók rendelkezésére.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG