2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Nagy lehetőségek nyíltak meg a francia Decathlon sportáruházlánc marketingesei előtt, a vállalat ugyanis a feje búbjától a talpáig átszabja imázsát azzal az ambícióval, hogy sportmárkává váljon.

A Magyarországon is számos áruházat működtető, francia kézben lévő Decathlon sportáruházlánc bejelentette, hogy teljesen átalakítja működését kezdve üzleti modelljétől egészen az értékesítése kínálta várlói élményig és a cég online megjelenéséig.

Átalakul a Decathlon, új logót is kap a sportboltlánc. Fotó: Decathlon
Átalakul a Decathlon, új logót is kap a sportboltlánc. Fotó: Decathlon

A vállalat „egy ambiciózus globális stratégia” jegyében forgatja fel az eddigi felállást. A cégvezetés úgy véli, hogy ennek eredményeként olyan sportmárkákkal kerülhetnek egy szintre a fogyasztók szemében, mint a Nike vagy az Adidas. Egy kedvező áru vagy legalább jó ár/érték arányú termékeket kínáló kiskereskedőből innovatív, különleges sporteszközöket gyártó világmárkává akarnak válni.

Ennek legfontosabb imázseleme az új logó, az Orbit ikon. (A fenti képen a Decathlon felirat előtt látható.) Ehhez azért kellett némi magyarázatot fűzniük a cég pr-osainak. E szerint a kört formáló, középen egy csúcsba visszakanyarodó ábra a mozgást, az új csúcsok elérésének ambícióját szimbolizálja. A kör azt jelzi, hogy az emberek mindezt újra és újra át akarják élni. A vállalat világszinten 1700 bolttal rendelkezik, amelyeket egytől egyig újraszabnak. Az új belső elrendezés és dizájn a kiskereskedelemben manapság divatos „szakkifejezés”, a vásárlói élmény megteremtését szolgálja. Fizikai és digitális vizuális elemek adhatnak élvezetes környezetet az áruházakban - írja a decathlonos átalakulási tervekről a Retail Gazette kiskereskedelmi szakportál. 

 A marketingesek ehhez is kitaláltak egy szlogent, amelynek a lényege, "vezessük körbe az embereket a sport csodáinak világában és juttassuk el mindenkihez az innovatív és fenntartható sportot". (Az innovatív és fenntartható szavakkal el is lőtték a mai világ két legfontosabb varázsigéjét.) Eközben azért a praktikusságra is adnak: a kölcsönzési és a sporteszköz-visszavásárlási szolgáltatást a környezet védelmét szolgáló tevékenységnek tartják, ezért erősítenek ezen a téren. A megújulás magában foglalja a mesterséges intelligencia további alkalmazását a kereslet előrejelzésében és a készlettervezésben. Ezzel eddig is sikerült jelentősen csökkenteni a raktáron porosodó termékeket és a szállítási kiadásokat.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Kaptak egy újabb tockost a bolti kasszák
Privátbankár.hu | 2024. november 17. 15:48
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Vásárló Garantáltan ki fogja borítani a szülőket az egyik legnépszerűbb karácsonyi gyerekjáték
Buksza blog | 2024. november 17. 08:19
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Vásárló Méregdrága termék diszkontból: megjött közel 2 millió forintos edénykészlet
Buksza blog | 2024. november 17. 08:12
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
Vásárló A “mentes” trend előretörése a szépségápolásban
Márkázott tartalom | 2024. november 15. 10:14
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
Vásárló A boltláncok hadat üzennek az éttermeknek
Buksza blog | 2024. november 11. 12:58
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
Vásárló A Lidl összes boltja bezár december 24-én
Buksza blog | 2024. november 11. 12:36
December 23-án sokáig lesznek nyitva a Lidl-boltok, utána jön a háromnapos szünet. 
Vásárló Egy hét alatt kiürítették a boltokat, de a Lidl tartja magát
Buksza blog | 2024. november 11. 11:57
Romániában az Ukrajnából importált olcsó tojás okoz gondot a termelőknek, Szlovákiában pedig a madárinfluenza miatt keletkezett tojáshiány. Magyarország északi szomszédjánál rossz a helyzet.
Vásárló Bajban a színes palackok, hirtelen jött az 500 százalékos áremelkedés a szlovákoknál
Buksza blog | 2024. november 11. 10:32
A vásárlóknak elvileg mindegy, hogy az üdítő, amit az áruházakban megvesznek színes vagy fehér műanyagpalackban van-e, ám kiderült, hogy gyakorlatilag a színes palackos innivaló drágább.
Vásárló Valami nem stimmel a boltokban: itt az újabb élelmiszer-drágulás
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2024. november 11. 05:42
Az általános infláció szeptemberben régen látott mélypontra esett, de az élelmiszerek továbbra is az átlag fölött drágulnak a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) szerint is – a Privátbankár Árkosár felmérése pedig kifejezetten magas éves áremelkedést mutatott ki novemberben is. Van, ami már majdnem kétszer annyiba kerül, mint egy éve – megnéztük azt is, mennyiből lehet megúszni az idei libalakomát.
Vásárló Előzzük meg a penészedést az újonnan épített otthonokban!
Márkázott tartalom | 2024. november 10. 14:02
Nem csupán a régi házakban, hanem az újonnan épült otthonokban is sokak életét megkeseríti a penész, amely nemcsak esztétikai problémát jelent, hanem az egészségre is káros hatással van, pénzbe kerül a folyamatos eltávolítása, így minél előbb meg kell szabadulni tőle.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG