2p

Még az infláció megugrása előtt az embereknek több pénzük volt arra, hogy gyorséttermekben egyenek, és a McDonald’s azt vette a fejébe, hogy a jövőben visszatér ehhez.

A gyorsétterempiac legnagyobb szereplője, az amerikai McDonald’s rettentően megszenvedte a koronavírus-járvánnyal járó lezárásokat. Amikor ezt követően javulhatott volna a helyzete, akkor más gondokkal került szembe.

Új tervek. Fotó: Pixabay
Új tervek. Fotó: Pixabay
Fotó: Pixabay

Megugrott az infláció, ami arra késztette az embereket, hogy többet egyenek otthon és elfogytak az emberek zsebébe tömködött helikopterpénzek, amelyek átmenetileg élénkítették a keresletet a pandémia után. 

Az egyik egyik oldalon 1, a másikon 5,6 százalékos a drágulás

A gyorsétteremlánc vezetősége azt gondolja, hogy vissza lehet hozni a vendéglők korábbi forgalmát, csak ehhez szükség van néhány lényeges változtatásra - idézte Ian Bordent, a McDonald’s pénzügyi igazgatóját a Quartz amerikai hírtportál a cég terveiről szóló cikkében

A feladat nem tűnik egyszerűnek. Miközben az Egyesült Államokban az otthon fogyasztott élelmiszerek ára 1 százalékkal nőtt februárban éves összehasonlításban, a vendéglői árak 4,5 százalékkal mentek fel. A McDonald’s forgalma csökkent 2022-ben és 2023-ban, miután költségei növekedése miatt kénytelen volt emelni az árait. A vállalat tőzsdei jelentéseiből kiderült, hogy amerikai forgalma bővült, ám az alacsonyabb jövedelmű fogyasztók száma csökkent. Erre válaszul három lehetőséget sorolt fel Borden.

  • Az egyik a nagyobb, táplálóbb burgerek felvétele a kínálatba. Ebben nagy lehetőséget lát a pénzügyi vezető, ugyanis nagy falatok kiadós, egész napra szóló étkezést kínálhatnak egy csapásra. Hasonló lehet a helyzet egyes budapesti lángossütőkéhez, amelyek előtt sorok állnak, mert egy kiegészítőkkel megpakolt lángos elfogyasztása felérhet egy teljes ebéddel. Persze hús nem csak a buciban van, ezért néhány országban kísérletet indítanak, hogy kipróbálják milyen egyéb körítéssel vásárolnák szívesen az emberek a hamburgereket.
  • Emellett erősítenék a csirkehúsok kínálatát.
  • Végül az újítások harmadik lehetőségét a kávék javításában, pontosabban az étkezések és a kávézás jobb összekapcsolásában látják.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló Modern iroda, régi szokások: miért nyomtatunk még mindig?
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 10:33
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Építsünk brandet a csomagolással!
Márkázott tartalom | 2025. július 6. 10:42
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.
Vásárló Kiderült, melyik márka tarol a hazai újautó-piacon
Privátbankár.hu | 2025. július 5. 11:10
Megőrizte első helyét a BMW a prémium márkák mezőnyében az első fél évben.
Vásárló A tökéletes téglavágás titkai
Márkázott tartalom | 2025. július 5. 09:11
Sokan azt hiszik, hogy a téglavágás egyszerű feladat, de aki már próbálta, tudja, hogy közel sem az. Egy pontosan vágott tégla nemcsak az esztétikai megjelenést javítja, hanem a falazat stabilitását is nagymértékben befolyásolja. Legyen szó kisebb házi projektről vagy nagyobb építkezésről, a precíz vágások elengedhetetlenek. Kézi módszerrel gyakran több időt veszíthetünk a hibás darabok javításával vagy cseréjével.
Vásárló Egészséges hajkorona: hogyan nyerjük vissza a ragyogást?
Márkázott tartalom | 2025. július 4. 12:20
Bármilyen divatos is a hajszín vagy a frizura, ha maga a haj nem egészséges, a megjelenésünk sem lesz teljes. Egy fényes, dús hajkorona nemcsak az önbizalmunkat növeli, hanem az egészségi állapotunk tükre is. Az idő múlásával és a stresszes hétköznapok hatására egyre nehezebb lehet megőrizni a haj életerejét.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG