3p

Mi legyen a pénzünkkel? Tegyük állampapírba? Részvénybe? Ingatlanba? Kriptóba?
A befektetésektől a vagyonkezelésig - újra itt a Klasszis Klub Live!

Jöjjön el személyesen, találkozzon neves szakértőkkel vagy csatlakozzon online!

2024. március 27. 17:00

Részletek és jelentkezés itt!

KKV
Az OTP az elsők között lépett ki a közösségi médiába, komoly eredményeket is sikerült elérniük, de sokkal keményebb munka árán, mint az elsőre gondolnánk.

Az OTP egy bő fél éves tervezés után, 2011-ben kezdte a közösségi  kommunikációt, az elsők között a hazai pénzintézetek világában - mondta el a Privátbankár.hu Social Media 2014 konferenciáján Gáspár Bence, az OTP Bank médiakommunikációs vezetője. A közösség elé lépés nem lett volna kötelező: még ma is vannak olyan bankok, amelyek nincsenek fent, lehet enélkül is működni -  az innovatív, modern image viszont nehezen képzelhető el vállalati Facebook-profil nélkül, ezért úgy döntöttek, párbeszédbe kezdenek a közösséggel - mondta el a szakember.

Gáspár Bence, az OTP Bank médiakommunikációs vezetője a Privátbankár.hu Social Media 2014 konferenciáján

Négy csatornán - Facebook, Twitter, Youtube és Iwiw - indultak el. Három tartalmi pillért alakítottak ki: egyrészt segítséget nyújtanak az ezeken a csatornákon hozzájuk forduló ügyfeleknek, másrészt a bank társadalmi felelősségvállalási, szponzorációs tevékenységét mutatják be itt, harmadrészt pedig szórakoztatnak is: különböző eseményekkel, élményekkel, alkalmazásokkal is jelentkeznek a közösségi médiában.

2011. júliusában 10 ezer követője volt az OTP Facebook-oldalának, szűk egy év múlva ezt megötszörözték, 2013. novemberében pedig az oldal átlépte a 100 ezer kedvelőt. Ezzel messze a legnépesebb táboruk van a hazai pénzintézetek között.

Mit csinálnak a Facebookon?

További beszámolóink a konferenciáról:

Pénzt keresnél a közösségi médiában? Nem elég, ha Gizike néha ránéz a Facebookra >>

Ezért éri meg a Facebookon hirdetni - mire figyeljünk oda? >>

Elsősorban az OTP-ről kialakult előítéleteket próbálják közelíteni a valósághoz: nagyobb arányban mutatják be azokat a dolgokat, amelyeknek köze van az innovációhoz, a modernitáshoz. Nagy hangsúlyt fektetnek a pénzügyi ismeretek bővítésére, ösztönzik a készpénzkímélő megoldások használatát, alkalmazásokkal, kvízekkel, nyereményjátékokkal hívják fel a figyelmet a pénzügyi tudatosságra.

A fiatalokat külön is megcélozzák a Facebookon: fiatal tehetségeket támogatnak, együttműködési programokat alakítanak ki - Guinness-rekordkísérletet és zenekarokat is támogatnak, több fesztivált is szponzorálnak, ezekre gyakran lehet jegyet nyerni a különböző népszerű kvízeken. De jegyeket lehet nyerni az OTP által támogatott sportcsapatok mérkőzéseire, kézilabda- és focimeccsekre is - sorolta Gáspár Bence.

Barátságosak az ügyfelek

Ami a felhasználókat illeti: váratlanul barátságos a hangnem a kommentek között is, a trollokat gyakorlatilag maguk szűrik a felhasználók, akik közösségként viselkednek, gratulálnak a játékok nyerteseinek, beszélgetnek, tapasztalatot cserélnek, részt vesznek a szavazásokban. A felhasználók kedvelik a társadalmi felelősségvállalási programot, szívesen szavaznak arra is, milyen jótékony célokra adjon pénzt az OTP.

Sokkal nehezebb, mint elsőre gondolnánk

A KKV-knak azt üzente az OTP kommunikációs szakembere: valóban jó dolog a közösségi média részese lenni, rengeteg tapasztalatot lehet szerezni, olyan információkat, amelyek üzletileg is rendkívül hasznosak. Ez azonban nem olyan könnyű, mint amilyennek látszik - a cégek jó eséllyel alábecsülik, milyen rengeteg energia szükséges ahhoz, hogy jól kezeljék a közösségi médiát - véli Gáspár Bence.

A rovat támogatója a 4iG

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

KKV Hogyan lett kis garázscégből milliárdos vállalkozás?
Privátbankár.hu | 2023. december 19. 11:41
Állócsillagok és újhullámos trónkövetelők.
KKV Itt a Cégépítők társasjáték: most eldől, ki kaszál az üzleti évben!
Natív tartalom | 2023. december 4. 10:26
Piaci rést betöltő társasjáték jelent meg október 25-én: a Cégépítők társasjáték megszületéséről és játékmenetéről Egerszegi Krisztiánnal, a MiniCRM tulajdonosával, a Cégépítők alapítójával beszélgettünk.
KKV Széchenyi Kártya Program: megduplázták a hitelkereteket
Privátbankár.hu | 2023. augusztus 1. 11:18
Sokkal nagyobb hitelkeretet kapnak a kkv-k a Széchenyi Kártya Program keretében. A kamat a futamidő végéig 5 százalék. 
KKV Kezdj újult erővel a nyári szabadság után!
Márkázott tartalom | 2023. június 27. 11:32
  Ha még most vagy csak a hosszabb lélegzetvételű nyaralás előtt, akkor minden bizonnyal minden munkával kapcsolatos témától a falnak mennél. Teljesen érthető módon érzed azt, hogy telítődtél, hiszen már javában az év második felében járunk, és a megfeszített munkatempóból még nem is igazán tudtál alább engedni.
KKV Vigye sikerre vállalkozását, alkalmazzon business mentort!
Natív tartalom | 2023. június 8. 10:01
A business mentor nem varázsló, ám mégis rendkívül fontos szerepet játszhat több, a hazai kkv-szektort rendkívüli mértékben érintő konfliktushelyzet kezelésében. Közreműködésével a vállalatok tulajdonosai és vezetői olyan külső támogatást kaphatnak, amely segíti őket a tudatosabb vállalatvezetésben és előmozdítja üzleti és személyes fejlődésüket. A Budapesti Gazdasági Egyetem rendhagyó szakirányú továbbképzéséről annak vezetőjével és egyik hallgatójával beszélgettünk.
KKV A K&H szerint az uniós pályázatok körüli zűrzavar nem ártott
Privátbankár.hu | 2023. május 24. 14:14
Az uniós pályázatok körüli bizonytalanság csak kismértékben vetette vissza a cégek bizakodását, mintegy felük továbbra is reálisnak tartja, hogy ilyen forráshoz juthat - közölte a K&H magyarországi mikro, kis- és középvállalkozások (kkv) bizalmi indexe első negyedévi eredménye alapján.
KKV Megnyitják a pénzcsapot a magyar cégeknek: milliárdokat érő bejelentést tett egy bank
Privátbankár.hu | 2023. május 10. 17:14
Jelentős beruházási hitelkeretről állapodott meg az UniCredit.
KKV Jó szakemberből gyenge vállalkozó lesz? – interjú
Natív tartalom | 2023. április 4. 12:02
Egerszegi Krisztián Jövőkép című könyvének megjelenése kapcsán készült interjúnk második részében beszélgetünk a vállalkozók 90 százalékáról, a magukat halálra hajszoló emberekről, és arról is, mit tanácsol a bölcs varázsló a gonosz sárkány legyőzéséhez.
KKV Jövőkép nélkül csak szenvedés lesz, nem sikercég – interjú
Natív tartalom | 2023. március 22. 10:07
Ami tíz évvel ezelőtt még működött a magyar cégek számára, az tíz év múlva egyáltalán nem lesz elegendő, avagy hamarosan megérkezik az üzleti regény arról, hogy miért kulcsfontosságú a hazai vállalkozók számára egy jól megformált jövőkép. Egerszegi Krisztiánnal, a MiniCRM cégvezetőjével és a Cégépítők alapítójával beszélgettünk Jövőkép című könyve megjelenése előtt.
KKV Csak a bizonytalanság biztos a kisvállalkozásoknál
Privátbankár.hu | 2023. február 3. 16:24
A kormány új hitelprogramról döntött a Baross Gábor újraiparosítási program keretében. Az elszálló kamatok mellett ez komoly segítséget jelenthet a kisvállalkozások számára, amelyek helyzete meglehetősen bizonytalan lett az utóbbi időben. Az ATV Start vendégeként Perlusz László, a VOSZ főtitkára és kollégánk, Király Béla beszélt a hazai vállalkozások helyzetéről.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG