Hirdetés
Hirdetés

Egy magyar cég találmánya forgathatja fel a mosószerpiacot

2017. március 05., 08:50

Hosszú kutatás és fejlesztés után került gyártásba egy új tisztító- és mosószercsalád. A magyar startup tagjai, Gyimóthy Gábor környezetvédelmi és vegyipari kutatómérnök, Bóna Richárd és Lukács Ádám közgazdászok azt ígérik, a nagy nemzetközi márkákkal is versenyre kelnek termékükkel.

Az első magyar szereplő a piacon

Korábban elsősorban üzleti ügyfeleknek, elsősorban szállodáknak fejlesztettek tisztító- és mosószereket, mostanra viszont saját márkát fejlesztettek és a lakossági piacot is megcélozták a Souldrops nevű termékkel.

Jelenleg nincs magyar gyártó terméke a hazai mosó- és tisztítószerpiacon. Az áruházak polcain alapvetően 3-4 multinacionális cég valamint a kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeit találhatjuk.

Hirdetés

"A legnagyobb probléma azonban mégiscsak az innováció elmaradása. Ma a versenytársaink kreativitása leginkább csak a vonzó szlogenek kitalálásában mutatkozik meg.” – mondta Bóna Richárd, a Souldrops ügyvezető igazgatója.

Környezetbarát és magyar

Az új termék viszont a gyártó szerint a környezetbarát összetevőkben nagy újdonságot hoz: foszfát- és foszfonátmentes, emellett újfajta fehérítő rendszerrel működik.

Az új termékek egyelőre csak Magyarországon, de a tervek szerint ősztől a visegrádi négyek országaiban is kaphatóak lesznek. Az indulásnál univerzális mosógél és az ahhoz javasolt három különböző illatú öblítő szerepel a termékpalettán.

Megkapta a kezdőlökést a startup

A vállalkozás már felkeltette a befektetők figyelmét: a Magyar Fejlesztési Bank Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő társaság Startup Tőkeprogramjának támogatásával indultak el. A Hiventures úgy számol: a Souldrops néhány év alatt el fogja érni az 1%-os piaci részesedést, és működésének második évében üzemi profitot fog termelni.

Az új tisztítószercsalád piacra lépését megelőző kutatás és fejlesztés, a know-how kidolgozása, valamint a gyártási folyamat is teljes egészében itthon történik – hazai munkaerővel, hazai forrású anyagi támogatással - írja a társaság.

Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés

Címlapon

Istent játszik a Tesla-vezér: hamarosan feltöltheted az érzelmeidet a netre?

Istent játszik a Tesla-vezér: hamarosan feltöltheted az érzelmeidet a netre?

Az elektromos autózás meghonosítása és a Mars kolonizálása úgy tűnik, kevés Elon Musknak. A 45 éves futurista üzletember most egy egészen új oldalát csillogtatja meg, a Neuralink bejegyeztetésével ugyanis nem kevesebbre készül, mint hogy feltöltse az emberi tudatot a számítógépre. Mindezt ráadásul az évtized végéig. Megnéztük, mekkora esély van az őrült álom megvalósítására.

Hirdetés
Hirdetés

További cikkek

Hirdetés
Hirdetés

Napi kommentár - videó

Utánajártunk

Privátbankár Árkosár

Hírlevél

Feliratkozáshoz kérjük adja meg e-mail címét:

Powered by Saxo Bank

Heti várható események, adatok

  • március 27
    Fogyasztói bizalmi index
    IFO üzleti hangulatindex
    március 28
    MNB kamatdöntés
    ÁKK: 3 hónapos diszkont kincstárjegy aukció (20 mrdFt)
    Conference Board fogyasztói bizalmi index
    Richmondi Fed feldolgozóipari index
    március 29
    KSH: munkanélküliségi ráta
    Függőben lévő lakásértékesítések (év/év)
    március 30
    KSH: Kiskereskedelem (január)
    MNB: Negyedéves fizetési mérleg és külfölddel szembeni állományok
    Fogyasztói bizalom (végleges)
    Fogyasztói árindex (év/év, végleges)
    GDP (negyedév/negyedév, végleges)
    Tartós és friss munkanélküli-segély kérelmek
    március 31
    KSH: termelői árindex (év/év)
    KSH: a kormányzati szektor egyenlege
    Fogyasztói árindex
    Munkanélküliségi ráta
    Ipari termelés
    Munkanélküliségi ráta
    Fogyasztói árindex (év/év)

Szavazás

Önt zavarja a vörös csillag a Heineken sörök csomagolásán?