NRC piackutató
Vásárló Tele van az ország közösségimédia-függővel 
Privátbankár.hu | 2017. szeptember 25. 14:50
Naponta átlagosan 1,8 órát töltenek a közösségi felületeken magyar fiatalok, főleg kapcsolattartási és tájékozódási céllal. A fiatalok harmada minden szabad percében ránéz a közösségi oldalakra.
Vásárló Szép férfiak? Megvan, hogy mit keresnek leginkább a magyarok a boltokban 
Privátbankár.hu | 2017. május 27. 17:13
Tusfürdő, sampon és dezodor: ezek a magyar férfiak által leginkább használt szépségápolási termékek – derül ki a CD kozmetikai márka és az NRC Piackutató friss reprezentatív felméréséből. De vajon mennyit költenek a termékekre, és maguknak vásárolnak-e?
Vásárló Most kiderül: erre vágynak a magyar nők 
Privátbankár.hu | 2015. szeptember 13. 10:36
Egy kutatás szerint, amikor kozmetikai terméket választanak, a magyar nők igyekeznek elkerülni az olyan termékeket, amelyek állati eredetű összetevőket, alumíniumsókat, illetve különböző színezőanyagokat tartalmaznak.
Vásárló Kiderült a titok - ezért ilyen illatosak a magyar lányok 
Privátbankár.hu | 2015. július 26. 16:44
A golyós dezodorok a legnépszerűbbek a magyar nők körében. Fontos, hogy ne ártson az egészségnek, és legyen hatásos.
Vásárló Szeretjük az akciókat, de már nem a legolcsóbbat keressük 
Privátbankár.hu | 2014. május 12. 15:48
A magyar lakosság saját bevallása szerint nagyon árérzékeny, azonban csak a vásárlók negyede választja valóban a legolcsóbb árucikket szinte minden termékkategóriában, az aktív vásárlóréteg többsége a megszokott márka mellett dönt.
Karrier Kapcsolatok nélkül még az interneten is nehéz állást találni? 
Privátbankár.hu | 2013. május 27. 13:12
Az internetet használó felnőttek 48 százaléka fordult az online álláskereső oldalakhoz 2011 óta. Legerősebbnek a mérnöki és pénzügyi diplomákat, legkevésbé versenyképesnek az agrárszakmákat tartják a munkakeresők.
Vásárló Ész nélkül torrentezünk, nem félünk a vírusoktól 
Privátbankár.hu | 2012. szeptember 30. 15:22
A torrentezés általánosan jellemző a magyar internethasználókra. A 30 év alattiak 73 százaléka tölt le filmeket, zenéket és szoftvereket, de az 50 év felettiek 20 százaléka is használja a fájlcserélőket ‒ derült ki egy felméréséből.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG