Hirdetés
Hirdetés

Ezen bukik el minden ötödik online vásárlás

Az online vásárlás széleskörű elterjedésével a felhasználói igények is határozottabbá váltak az elmúlt években. Az egyértelmű vásárlási felület mellett a fizetés módja is kiemelt szerephez jutott.

Magyarország lakosságának 76 százaléka aktívan internetezik, közel felük rendszeresen vásárol is online. Ennek volumenében évi 20 százalékos növekedést várnak a szakértők. A hagyományos, nemzetközi szereplők a hazai piacon is gyorsan reagáltak az új vásárlói igényekre és honosították a webshopjaikat, ezzel párhuzamosan pedig számos kisméretű magyar online vállalkozás nőtte ki magát az új értékesítési csatornának köszönhetően. A növekvő versenyben viszont gyorsan hátrányba kerülnek azok a kereskedők, akik nem rendelkeznek saját szolgáltatás-specifikus payment stratégiával.

Tavaly ősszel, a PayU kivonulásával lépett be az online vásárlási megoldások piacára az OTP Mobil. Az újonnan létrehozott SimplePay rendszerébe a 2 hónapos migráció alatt egyedülálló módon 1200 webshopot integráltak. Az azóta eltelt egy évben ezt a számot megduplázták, így válva a magyar piac meghatározó, és egyik legdinamikusabban fejlődő payment szolgáltatójává. A gyors elterjedés mögött a különböző termékekre és szolgáltatásokra külön-külön optimalizált, könnyen implementálható fizetési megoldás áll.

„Már a PayU ügyfeleinek bekötésénél is azt a fő célt határoztuk meg magunknak, hogy az átállás a lehető legkevesebb nehézséget jelentse a kereskedőknek. Ezt a szemléletet azóta is megtartottuk, a SimplePay rendkívül gyorsan hozzárendelhető a webshophoz. Emellett viszont arra is rájöttünk, hogy nem csak értékesítenünk kell a szolgáltatást, de támogatnunk is kell az ügyfeleinket abban, hogy sikeresek legyenek. Ezért is segítünk a payment stratégiájuk kialakításában, amelynek kiemelt jelentősége lesz az ügyfélmegtartásban és az ügyfélszerzésben az e-commerce piacon” – mondta Benyó Péter, az OTP Mobil ügyvezetője.

A szakértők egyetértenek abban, hogy egy fizetési felületnek reszponzívnak kell lennie, vagyis ugyanolyan felhasználói élményt kell nyújtania mobilon, vagy tableten is, mint asztali gépen. A másik nagyon fontos téma a biztonság, amiben szintén nincs hiba. A SimplePay nem tárol semmilyen kártyaadatot, a magas szintű IT biztonságért az ország vezető bankja, az OTP felel. Emellett az alapvetés mellett több innováció is megfigyelhető a piacon: a SimplePay a felhasználók számára kínál kártyamentéses fizetést, ismétlődő fizetést, mobilappban történő fizetést és átutalás kezelést, míg a kereskedőknek akár white label verzióban is rendelkezésre bocsájtja a rendszerét.

(x)

Címlapon

Vége a fejetlenségnek: szabályozzák a kriptodevizákat

Vége a fejetlenségnek: szabályozzák a kriptodevizákat

Egyre nagyobb nyomás nehezedik az egyes országok törvényhozóira, hogy valamit kezdjenek a kriptodevizákkal, miután tartósnak látszó világméretű jelenségről van szó, ami nem maradhat teljesen feketepiaci körülmények között. Az amerikai törvényhozók is végre lépnek, jobb későn, mint soha.

Hirdetés

További cikkek

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Videók

Utánajártunk

Hírlevél

Feliratkozáshoz kérjük adja meg e-mail címét:

Powered by Saxo Bank

Szavazás

Ön elégedett az idei nyugdíjemelés mértékével? (3%)