Hirdetés
Hirdetés

Ezen bukik el minden ötödik online vásárlás

Az online vásárlás széleskörű elterjedésével a felhasználói igények is határozottabbá váltak az elmúlt években. Az egyértelmű vásárlási felület mellett a fizetés módja is kiemelt szerephez jutott.

Magyarország lakosságának 76 százaléka aktívan internetezik, közel felük rendszeresen vásárol is online. Ennek volumenében évi 20 százalékos növekedést várnak a szakértők. A hagyományos, nemzetközi szereplők a hazai piacon is gyorsan reagáltak az új vásárlói igényekre és honosították a webshopjaikat, ezzel párhuzamosan pedig számos kisméretű magyar online vállalkozás nőtte ki magát az új értékesítési csatornának köszönhetően. A növekvő versenyben viszont gyorsan hátrányba kerülnek azok a kereskedők, akik nem rendelkeznek saját szolgáltatás-specifikus payment stratégiával.

Tavaly ősszel, a PayU kivonulásával lépett be az online vásárlási megoldások piacára az OTP Mobil. Az újonnan létrehozott SimplePay rendszerébe a 2 hónapos migráció alatt egyedülálló módon 1200 webshopot integráltak. Az azóta eltelt egy évben ezt a számot megduplázták, így válva a magyar piac meghatározó, és egyik legdinamikusabban fejlődő payment szolgáltatójává. A gyors elterjedés mögött a különböző termékekre és szolgáltatásokra külön-külön optimalizált, könnyen implementálható fizetési megoldás áll.

„Már a PayU ügyfeleinek bekötésénél is azt a fő célt határoztuk meg magunknak, hogy az átállás a lehető legkevesebb nehézséget jelentse a kereskedőknek. Ezt a szemléletet azóta is megtartottuk, a SimplePay rendkívül gyorsan hozzárendelhető a webshophoz. Emellett viszont arra is rájöttünk, hogy nem csak értékesítenünk kell a szolgáltatást, de támogatnunk is kell az ügyfeleinket abban, hogy sikeresek legyenek. Ezért is segítünk a payment stratégiájuk kialakításában, amelynek kiemelt jelentősége lesz az ügyfélmegtartásban és az ügyfélszerzésben az e-commerce piacon” – mondta Benyó Péter, az OTP Mobil ügyvezetője.

A szakértők egyetértenek abban, hogy egy fizetési felületnek reszponzívnak kell lennie, vagyis ugyanolyan felhasználói élményt kell nyújtania mobilon, vagy tableten is, mint asztali gépen. A másik nagyon fontos téma a biztonság, amiben szintén nincs hiba. A SimplePay nem tárol semmilyen kártyaadatot, a magas szintű IT biztonságért az ország vezető bankja, az OTP felel. Emellett az alapvetés mellett több innováció is megfigyelhető a piacon: a SimplePay a felhasználók számára kínál kártyamentéses fizetést, ismétlődő fizetést, mobilappban történő fizetést és átutalás kezelést, míg a kereskedőknek akár white label verzióban is rendelkezésre bocsájtja a rendszerét.

(x)

Címlapon

Tényleg a főnököm dönti el, mikor mehetek szabadságra?

Tényleg a főnököm dönti el, mikor mehetek szabadságra?

A rendes évi szabadság kiadása a munkaadó feladata, de a munkavállalót is megilletik jogosultságok. A dolgozó mindössze évi 7 nap kivételéről dönthet és megmaradt szabadságát is csak kivételes esetben viheti át a következő évre. Biztonságban viszont még akkor sem érezheti magát teljesen, ha már elutazott: főnöke a törvény által meghatározott kivételes esetekben akár haza is rendelheti.

Hirdetés

További cikkek

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Napi kommentár - videó

Utánajártunk

Hírlevél

Feliratkozáshoz kérjük adja meg e-mail címét:

Powered by Saxo Bank

Heti várható események, adatok

  • március 20
    KSH: Keresetek (január)
    KSH: Kereskedelmi szálláshelyek forgalma (január)
    Termelői árindex (év/év)
    Chicagói Fed index
    március 21
    KSH: Részletes tájékoztató az államháztartás központi alrendszerének február végi helyzetéről
    ÁKK: 3 hónapos diszkont kincstárjegy aukció (20 mrdFt)
    Folyó fizetési mérleg (milliárd dollár)
    Nike (2017 Q3)
    BMW (2017 Q3)
    március 22
    Import és export (év/év)
    Euróövezet folyó fizetési mérleg (milliárd euró)
    Jelzáloghitel igénylések
    Használtlakás értékesítések (hó/hó)
    március 23
    KSH: Kiskereskedelem (január)
    MNB: Negyedéves fizetési mérleg és külfölddel szembeni állományok
    Friss és tartós munkanélküli-segély kérelmek
    Újlakás értékesítések és építések
    Fogyasztói bizalom (előzetes)
    március 24
    Feldolgozóipari BMI
    Szolgáltatóipari és feldolgozóipari BMI (előzetes)
    Szolgáltatóipari és feldolgozóipari BMI (előzetes)
    Feldolgozóipari BMI

Szavazás

5 százalékra csökkentenék a hal- és vadhús áfáját. Ha ezek a termékek olcsóbbak lennének, többet venne belőlük?