Hirdetés
Hirdetés

Baj van a Szentkirályi ásványvízzel és a Metro saját márkás termékével

2018. január 12., 17:20

Az áruházlánc levette a boltok polcairól az érintett termékeket.

A Metro minőségi hiba miatt kezdeményezte a szénsavmentes, 0,75 literes, üveges Szentkirályi ásványvíz visszahívását, valamint elővigyázatosságból felfüggesztette az 1 kilogrammos, aro márkájú, füstölt lazac forgalmazását is, mert "a termék érzékszervileg nem volt megfelelő" - közölte a Metro Kereskedelmi Kft.

Az áruház az 5999881783148 vonalkóddal ellátott, 2018. augusztus 19., a 2018. augusztus 26., a 2018. szeptember 6., és a 2018. október 4. minőség megőrzési idővel rendelkező ásványvizeket, illetve a 5905912400373 vonalkóddal ellátott, 1 kilogrammos, aro lazacokat hívta vissza, utóbbiak 2018. január 20-ig, január 27-ig és január 31-ig őrzik meg a szavatosságukat.

Hirdetés

Az érintett ásványvizet február 28-ig, a füstölt lazacot pedig január 31-ig vihetik vissza a vásárlók bármely Metro áruház vevőszolgálati osztályára, a termékek árát visszatérítik.

Az áruház mindkét termék forgalmazását 2018. január 12-től felfüggesztette és visszahívja azokat a vásárlóitól.

Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés

Címlapon

Új területen támadnak a hackerek: minden eddiginél több emberből lehet áldozat?

Új területen támadnak a hackerek: minden eddiginél több emberből lehet áldozat?

Az online játékok gyártása és üzemeltetése viszonylag rövid idő alatt rendkívül jövedelmező iparággá vált, olyannyira, hogy több online regisztráció van, mint valaha. A Kaspersky Lab legfrissebb kutatása szerint az emberek 53 százaléka játszik rendszeresen, ugyanez az arány picit nő a fiatalabb korcsoportban, 25-34 évesek 64 százaléka, míg a 16-24 évesek 67 százaléka.

Hirdetés
Hirdetés

További cikkek

Hirdetés
Hirdetés

Videók

Utánajártunk

Privátbankár Árkosár

Hírlevél

Feliratkozáshoz kérjük adja meg e-mail címét:

Powered by Saxo Bank

Szavazás

Ön elégedett az idei nyugdíjemelés mértékével? (3%)