Panasz
Vásárló Sok baj van a kínai, online rendelt áruval - ez lehet a megoldás 
Privátbankár.hu | 2017. augusztus 18. 10:51
Kínában megkezdte működését az első online kereskedelmi és szerzői jogi ügyekre szakosodott internetes bíróság Csöcsiang tartomány fővárosában, Hangcsouban.
Személyes pénzügyek Olyan szolgáltatást vezetett be a Lidl az USA-ban, amiről mi csak álmodhatunk 
Eidenpenz József | 2017. július 28. 17:06
A Lidl nemrég nyitotta első boltjait az USA-ban, és olyan szolgáltatással csábítja a vevőket, ami nálunk teljesen ismeretlen. A nagy áruházláncokra egyébként nemcsak nálunk van panasz, Németországban a szalmonellás kolbásztól a baktériumfertőzött tojásig, a vacak laptoptól a disznózsírral készült török ételig rengeteg bejelentés érkezett.
Vállalat Felnyomta az Uber Magyarországot Brüsszelben  
Privátbankár.hu | 2016. augusztus 11. 07:20
A fuvarmegosztó visszajönne.
Személyes pénzügyek 105 ezer elégedetlen devizahiteles reklamált - szerinted hányat fogadtak el? 
Privátbankár.hu | 2015. július 28. 09:17
A bankokhoz benyújtott panaszok 2,5 százalékát fogadták el.
Személyes pénzügyek Meglepően kevesen panaszkodnak a devizahiteles elszámolás miatt 
Privátbankár.hu | 2015. május 18. 10:57
Sok az érdeklődő, tájékoztatást kérő megkeresés, de a konkrét panasz kevés ahhoz képest, hogy több mint 2 millió fogyasztó kapott kézhez banki elszámolási értesítőt.
Vásárló Bajod van a bankoddal? Itt reklamálhatsz! 
Privátbankár.hu | 2014. november 26. 16:40
Az MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központjához írásban, személyesen és telefonon is lehet fordulni, naponta mintegy 210 megkeresést kap átlagosan. Panaszt a megyeszékhelyeken is be lehet nyújtani.
Fogyasztóvédelem A kormányablakoknál is panaszkodhatunk a bankokra  
Privátbankár.hu | 2014. április 17. 14:48
Április közepétől a megyeszékhelyek kormányablakainál is be lehet adni a pénzügyi panasszal kapcsolatos beadványokat - közölte a Magyar Nemzeti Bank (MNB) a Privátbankárral.
Pénzügyi szektor Melyik bankra panaszkodnak a legtöbbet a magyarok? 
Nagy László Nándor | 2014. március 5. 10:39
A III. negyedévhez képest 11 százalékkal kevesebb, 1426 fogyasztói kérelem érkezett az immár az MNB-be olvasztott felügyeletre – adta hírül a legfrissebb statisztikákat a jegybank. A bankokra kevesebben panaszkodnak, a pénzügyi vállalkozásokra többen. A kedvenc téma a hitel; kevés ügy végződik bírsággal.
Vásárló Közműszolgáltatók: minden második esetben a panaszosnak volt igaza 
Privátbankár.hu | 2013. augusztus 19. 09:33
Csaknem ezer esetben fordultak panasszal az energiaszolgáltatók tevékenysége miatt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz (NFH) - ismerteti a hétfői Magyar Nemzet.
Biztosítás Sokat spóroltak év végén az autósok, de több a panasz 
Privátbankár.hu | 2013. február 20. 17:36
A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletéhez (PSZÁF) tavaly 553 kötelező gépjármű felelősségbiztosítással (kgfb) kapcsolatos beadvány érkezett, vagyis a biztosítási szektort érintő összes panasz egyharmada ezt a biztosítási formát érintette - mondta Kolozsi Sándor ügyvezető igazgató a PSZÁF szerdai sajtótájékoztatóján.
Vásárló Baja van a rezsicsökkentéssel? Így panaszkodhat 
Privátbankár.hu | 2013. január 19. 09:28
A rezsicsökkentéssel kapcsolatos esetleges panaszokkal a lakóhely vagy a fogyasztási hely szerinti illetékes területi fogyasztóvédelmi felügyelőséghez kell fordulni - közölte a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság.
Vásárló Kevesebb a panasz, de a bankokkal van a legtöbb gondunk 
Privátbankár.hu | 2012. október 26. 07:41
Csökkent a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletéhez (PSZÁF) érkezett fogyasztói kérelmek száma idén, a harmadik negyedévben: a felügyelet honlapján közölt összesítés szerint 2012 harmadik negyedévében összesen 1610 darab érkezett a fogyasztóktól, 10,7 százalékkal kevesebb, mint a második negyedévben.
Pénzügyi szektor Áthárított panaszkezelés: bekeményít a PSZÁF 
Privátbankár.hu | 2012. szeptember 12. 10:06
A pénzügyi felügyelet elnöke rendeleteket adott ki az irányítása alá tartozó intézmények panaszkezelésére vonatkozó szabályokról, amelyek a legújabb Magyar Közlönyben jelentek meg.
Pénzügyi szektor A PSZÁF-nál csak az idén 636-an reklamáltak a végtörlesztés miatt 
Privátbankár.hu | 2012. május 24. 17:54
Az első negyedévben jelentősen, 53,7 százalékkal emelkedett a PSZÁF-hoz érkezett fogyasztói kérelmek száma és az ügyfélszolgálati megkeresések száma is a tavalyi első negyedévhez képest - derül ki a felügyelet első negyedévi fogyasztóvédelmi jelentéséből. Még úgy is magas a számuk, ha figyelembe vesszük a végtörlesztést.
Vásárló Viszketést okozó ruhák és veszélyes játékok miatt panaszkodnak a magyarok  
Privátbankár.hu | 2012. május 8. 18:10
Csökken a fogyasztókra veszélyes, hamisított termékek száma az Európai Unióban, de az EU-nak elsősorban a nemzetközi együttműködésben még többet kell tennie a biztonságos termékek arányának további növelése érdekében - állapította meg egy brüsszeli jelentés. Magyarországon főleg az irritáló ruhaanyagok és a veszélyes játékok miatt van sok panasz.
Vásárló Az Országgyűlés célkeresztjében a fogyasztók védelme 
Privátbankár.hu | 2012. március 22. 08:52
Már csak az Országgyűlés jóváhagyására vár a fogyasztóvédelmi törvény módosítása. A módosítások révén a jövőben - többek között - gyorsabbá válik a panaszkezelés, bővül a békéltető testületek hatásköre és hatékonyabban léphetnek fel a fogyasztók érdekében eljáró civil szervezetek is.
Pénzügyi szektor Összevesztem a bankommal, biztosítómmal - mit tegyek? 
Privátbankár.hu | 2012. március 6. 06:20
Ha vitánk támad a pénzügyi szolgáltatónkkal, első körben meg kell próbálni egymás között lerendezni az ügyet. Ha ez nem sikerül, nem kell azonnal a bíróságra rohanni és végeláthatatlan jogi csatározásba kezdeni: van még más remény is a rendezésre. 2011. júliusa óta fordulhatnak a magánszemélyek a Pénzügyi Békéltető Testülethez.
Pénzügyi szektor Vita a bankokkal: van, aki segít - és a gatyánk sem megy rá 
Gáspár András | 2012. február 22. 12:07
Rendkívül sikeresnek értékeli a Pénzügyi Békéltető Testület munkáját a szervezet elnöke: 2011-ben egy fél év alatt 1196 ügyben fordultak hozzájuk az ügyfelek, ebből 857-et le is zártak az év végéig. Összesen 11 millió forint bírságot szabtak ki, a bankok, biztosítók, pénzügyi szolgáltatók azonban tanultak is az ügyekből, egyre jobb az együttműködés. Érdekes módon a szervezetek gyakran nem verik nagy dobra, hogy fogyasztóbarát módon jártak el.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG