Hirdetés
Hirdetés

Hogyan menti meg a céget a webáruház készítés?

2019. szeptember 15., 11:34

Minden adott: a tőke, a szépen felszerelt bemutatóterem, a gondosan válogatott termékportfólió is - az üzlet mégsem hozza a várt eredményeket. Még a legprecízebb tervezés ellenére is előfordul, hogy a koncepció nem úgy működik, ahogyan elképzeltük. Hála a webes megoldásoknak, a vállalkozás még ilyen esetekben is egyszerűen menthető.

Hol rontottuk el?

A legtöbben ezt a kérdést teszik fel magunknak, amikor a cég mutatói fél-egy év után is stagnálnak, romlanak. Vannak, akik ilyenkor megpróbálnak mindent elölről kezdeni. Kiszállnak, üzlethelyiséget, koncepciót váltanak. Pedig nem a drasztikus átszervezés az egyetlen megoldás.

Hirdetés

Ha egy üzlet nem teljesít jól, annak általában három oka van:

●     Földrajzi és környezeti tényezők: A környék összes vásárlóját megszólítottuk, újakat már csak túl nagy befektetéssel szerezhetnénk.

●     Túl kicsi láthatóság: A termékünk jó és újszerű, de ismeretlen. A reklámozás pedig túl sok időt, tőkét és energiát emészt fel - eredménytelenül.

●     Gazdasági változások: Munkaerőhiány, emelkedő energiaár, felszívódó beszállítók - sokszor egy kis változás is alapjaiban rengeti meg, amit felépítettünk.

Webáruház: biztonság, kiszámíthatóság, kényelem

“Egy olyan non-stop bolt, ahová nem kell eladó, bármikor, bárhol elérhető.” - nagyjából így foglalja össze a webáruház készítés előnyeit a szolgáltatás bemutatójában a Webrolling nevű cég. Ezzel a fenti lista első pontját tulajdonképpen ki is pipáltuk: megszüntettük a földrajzi és időbeli határokat.

Természetesen az áruház léte önmagában még kevés a sikerhez. A láthatóságért éppen úgy meg kell küzdeni, mintha egy fizikai boltot nyitottunk volna. Ez az internetes világban azért jóval egyszerűbb, mert a hirdetés és a vevőkkel történő kommunikáció szinte teljesen automatizálható.

A Webrolling megoldása például az, hogy a webáruházat összeköti a vállalatirányítási és/vagy az ügyfél-kapcsolattartási rendszerrel. A webshopon a cég keresőoptimalizálást végez, így hirdetés nélkül is a találati listák elejére kerülhet az oldalunk. A láthatóság gondja megoldva: tulajdonképpen már az előtt személyre szabott ajánlatot tehetünk, hogy a potenciális vevő felkereste volna a boltunkat.

Az automatizálás azt is jelenti, hogy a virtuális üzletet minimális idő- és energiabefektetéssel fent tudjuk tartani. Ha nem is szeretnénk a teljes vállalkozást a webshopra alapozni, a fizikai üzeltünk mellett ezzel egy plusz “lábat” teremthetünk a cégünknek, így biztosabban állhatunk a gazdaság viharai közepette is.

Ha tehát azt érezzük, az üzletünk nem teljesít a céljainknak megfelelően, a teljes átszervezés előtt érdemes megpróbálkozni az értékesítésünk digitalizálásával. Ehhez a feladathoz ma már könnyen kaphatunk teljes körű, profi segítséget. Ha biztonságban szeretnénk tudni a vállalkozást, építsünk tehát virtuális boltot a meglévő fizikai üzletünk mellett vagy akár helyett!

Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés

Címlapon

Amerikai milliárdos vetett szemet a Chelsea FC-re

Amerikai milliárdos vetett szemet a Chelsea FC-re

Tavaly nyár óta téma, hogy Roman Abramovics megválna a Chelsea-től. Ennek hátterében két fontos ok is áll, egyrészt a Chelsea tulajdonosa és a brit hatóságok közötti huzavona nem járt eredménnyel, az orosz milliárdos állandó vízumát ugyanis nem hosszabbították meg. A másik érv, ami az eladás irányába mutat, hogy az üzleti ügyei sem alakultak jól.

Hirdetés
Hirdetés

Hirdetés
Hirdetés

Videók

Utánajártunk

Hírlevél

Feliratkozáshoz kérjük adja meg e-mail címét:

  • BUX44248.52-0.88%
    DAX9823.5-2.77%
    EUR/HUF311.610%
    EUR/USD1.08340%
    Arany1118.150%

Szavazás

Vettél már a szuper-államkötvényből (MÁP Plusz)?