A vizsgálat során pedig 13 269 termékmegjelenést azonosítottak. A hatóság szerint a leggyakrabban megjelenő márka:
- az Adidas (463 alkalom),
- a Nike (299)
- és az Electrolux (208) volt.
Benzinár - nyugdíj - infláció - kamatok - államadósság
„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.
Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!
2024. május 16. Budapest
A vizsgálat során pedig 13 269 termékmegjelenést azonosítottak. A hatóság szerint a leggyakrabban megjelenő márka:
Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas
szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol
nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk
egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek
között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is
tartalmaz.
A társaság 606 millió forint összegben fizet osztalékot, részvényenként 112 forintot.