Hirdetés
Hirdetés

Baj volt az erjesztett zöld- és puer teában pácolt japán aszalt szilvával

2017. január 12., 12:01

Tévesen reklámozták a fogyasztó terméket, másfél milliós büntetést adott a Versenyhivatal.

A Gazdasági Versenyhivatal a Belly-Fit termékeket gyártó SCB Trade Kft.-vel kapcsolatban indított eljárást, meglátásuk szerint ugyanis a szilva reklámozásakor több olyan állítást fogalmaztak meg a spotokban, például a termék egészségre gyakorolt kedvező hatásáról, amiről nem derült ki, hogy az pontosan melyik összetevőnek is köszönhető. Emellett bizonyítatlanul tett közzé adatokat a termékben található jótékony baktériumkoncentrációról, az NFH vizsgálata ugyanis ezt az állítást nem igazolta, ezt közölte a Versenyhivatal a Privátbankár.hu-val.

A GVH súlyosító körülményként vette számításba, hogy a reklámok egészségügyi problémával érintett, illetve testtömegükkel elégedetlen fogyasztókat célzott meg, akik az átlagosnál érzékenyebbek az ezzel kapcsolatos információkra. Enyhítő körülmény volt azonban, hogy a cég azonnal felhagyott a reklámozással, az utolsó darabig visszavonta a terméket a piacról, és kártalanította a viszonteladókat azzal, hogy visszavásárolta a termékeket. Így végül csak 1,5 millió forint bírság megfizetésére kötelezték őket.

Hirdetés
Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés

Címlapon

Ezekkel a menekültekkel miért nem foglalkozik a hazai sajtó?

Ezekkel a menekültekkel miért nem foglalkozik a hazai sajtó?

Eddig azt szokhattuk meg, hogy Svájcban nyitott bankszámlákkal, széfekkel próbálnak sokan jövedelmet vagy vagyont eltitkolni. Az utóbbi időben kiderült, hogy a titkolózás kétirányú volt, és sok Svájcban élő személynek is vannak titkos vagyontárgyai külföldön. Ez magyar vendégmunkásokat is érinthet.

Hirdetés
Hirdetés

További cikkek

Hirdetés
Hirdetés

Videók

Utánajártunk

Privátbankár Árkosár

Hírlevél

Feliratkozáshoz kérjük adja meg e-mail címét:

Powered by Saxo Bank

Szavazás

Ön elégedett az idei nyugdíjemelés mértékével? (3%)