Hirdetés
Hirdetés

Óriási dobás: ilyet még egyetlen légitársaság sem csinált

2018. január 12., 15:25

Ők már a mesterséges intelligenciával "dolgoztatnak".

Egy Fokker 70-es, még a KLM szolgálatában.
Forrás: Wikimedia Commons
Egy Fokker 70-es, még a KLM szolgálatában. Forrás: Wikimedia Commons

A légitársaságok között elsőként a KLM mesterséges intelligenciával válaszolja meg az ügyfelek kérdéseit a Twitteren, a Messengeren és a WhatsApp üzenetküldő szolgáltatásban.

A DigitalGenius céggel közösen hoztak létre automatizált válaszokat, amelyek általános, visszatérő ügyfélszolgálati kérdésekre képesek válaszolni emberi beavatkozás nélkül. Ennek köszönhetően az ügyfélszolgálati munkatársaknak több idejük jut a bonyolultabb ügyek kivizsgálására, és az ügyfelekkel való kapcsolattartásra.

Hirdetés

A kérdések felére választ tud adni

Jelenleg egy 250 fős ügyfélszolgálati csapat átlagban heti 30 ezer beszélgetést folytat le. Jellemzően öt-hat kérdés merül fel a beszélgetés alatt, amelyeknek egy része a tapasztalatok alapján mesterséges intelligenciával is megválaszolható. Ezért vezették be a DigitalGenius-szal közösen a mesterséges intelligencia alapú szolgáltatást, amely a megkeresések felét tudja lefedni.

Ő dönt

A rendszer tanul az ügyfélszolgálati munkatárs reakcióiból. A tesztidőszak alatt még egy ember döntötte el, hogy megfelelő-e a válasz, most viszont már önmaga is képes ezt eldönteni, ahogy azt is, hogy meg tudja-e válaszolni a feltett kérdést.

Ez lesz a jövő? Tíz éven belül gyökeresen megváltoznak a városaink

Napról-napra fejlődik a technológia, gyakorlatilag komplett számítógépeket hordozunk ma már a zsebünkben. Ez a fejlődés a városok tervezésében is megmutatkozik: szenzorok, kamerák és mérőeszközök figyelik minden lépésünket. De hogyan lesz ettől okos egy város, és miért érdemes ilyenben élni? Mi lesz az adatainkkal? Cikkünk a témában >>

Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés

Címlapon

Megteltek a hotelek – mi már tudjuk, hová mész a hosszú hétvégén

Megteltek a hotelek – mi már tudjuk, hová mész a hosszú hétvégén

Nem csak a nagy ünnepek számítanak kiemelkedőnek a szálláshelyek forgalmában, a húsvétot követő május elsejei majálisok, és így a hosszú hétvégék csurig töltik a vendéglátóhelyeket. Az év negyedik hosszú hétvégéje ráadásul 4,5-szeres forgalomnövekedést hozhat, ráadásul az átlagos foglalási érték is folyamatosan növekszik a Szallas.hu adatai szerint.

Hirdetés
Hirdetés

További cikkek

Hirdetés
Hirdetés

Videók

Utánajártunk

Hírlevél

Feliratkozáshoz kérjük adja meg e-mail címét:

  • BUX37892.90-0.6%
    DAX9823.5-2.77%
    EUR/HUF311.610%
    EUR/USD1.08340%
    Arany1118.150%

Szavazás

Ön szeretné, hogy elmélyítsék az Európai Unió integrációját?