2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A hipermarket is várja már a húsvétot.

A húsvéti menü egyik legmeghatározóbb élelmiszere a tojás, amelyből idén 15 millióval készül a Tesco. A vásárlók körében legnépszerűbb M-es méretből értékesített tojások 100 százaléka magyar - közölte az áruházlánc a Privátbankár.hu-val.

Milliónyi édesség

Húsvét közeledtével mi is megnéztük, melyik hipermarketben, mennyiért lehet csokitojást kapni. Az eredményről itt, a legfrissebb Privátbankár Árkosár-felmérésében írtunk >>>>

A húsvétkor elengedhetetlen figurás édességekből a Tesco összesen 4 millió darabbal készül, amelyek között a nyulak és a tojások a legnépszerűbbek. Az áruházlánc kínálatában idén is megtalálhatók a glutén-, laktóz- és cukormentes finomságok, valamint nyolc féle sajátmárkás édesség is

A fonott kalácsot keressük

Az ünnepi időszakban 200 tonna kalács kerül az áruházak polcaira, amely az éves volumen közel 25 százalékának felel meg. A kalácsválaszték 30 féle termékből áll, ami húsvétra 4-5 szezonális fajtával is kiegészül. A legnépszerűbb az 1 kilogrammos fonott kalács, amelyet csak a húsvéti időszakban kínál a Tesco. Emellett ebben az időszakban jellemzően megnő az omlós tekercs, a teasütemények, és a kenyerek forgalma is.

És a sonka?

Az áruházlánc közel 1100 tonna húsvéti füstölt áruval várja a vásárlókat, ami a kategória éves forgalmának nagyjából felét teszi ki és körülbelül 50 különböző termékből áll. A kínálatban kötözött lapockasonka és házi tradicionális sonka is szerepel, a húsok mellé pedig mintegy 2 tonna tormát is kínálnak.

Az ünnepi időszak legnépszerűbb zöldségei között szerepel a lédig fürtös paradicsom, amelyből 120 ezer kilogrammal készül a Tesco, valamint a hónaposretek, amelyből 250 ezer csomó kerül idén az áruházakba.

Szabad-e locsolni?

A locsolkodás ünnepi hagyományáról sem feledkezik meg az áruházlánc: összesen 148 féle parfüm és 3 féle kölni közül választhatnak idén az urak. Az áruházlánc a korábbi évek tapasztalatai alapján arra számít, hogy a parfüm és kölni termékcsoportban mintegy 5 százalékos forgalomnövekedésre lehet számítani.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
Vásárló Kihívás, szórakozás és megmérettetés is; minden, amit a futóversenyekről tudni kell!
Márkázott tartalom | 2024. április 19. 10:51
A futás egy olyan természetes mozgásforma, amely egyszerűen kivitelezhető, nem igényel komoly anyagi beruházást, hatékony a test számára, ráadásul könnyen beiktatható a napirendünkbe. 
Vásárló Automatikusan megírt SEO szövegekkel a nagy kínai áruház ellen?
Márkázott tartalom | 2024. április 18. 12:11
Az újdonsült nagy kínai webáruház idehaza is tarol, így nem véletlen, hogy a hazai cégek többek között automatikusan megírt SEO szövegekkel és egyéb marketingmegoldásokkal is próbálnak tenni a cég térnyerése ellen. Mivel árban egyszerűen lehetetlen velük versenyezni, így nincs más lehetőség, minőségben és vásárlási élményben kell, még akkor is, ha ez sem olyan egyszerű.
Vásárló Nekiment a Temunak a legendás márka
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. április 18. 08:42
Régi gondja a legismertebb márkáknak, hogy a hamisítók olyan árukkal bombázzák a vásárlókat, amelyek nagyon hasonlítanak legendás termékeikre, és a végeláthatatlan pereskedés nem segít rajtuk.
Vásárló Példátlan lépésre szánta el magát a magyar Penny tulajdonosa: teljesen új boltot nyitott Berlinben
Buksza blog | 2024. április 17. 10:43
A vegán étkezés egyre inkább „divatba jön”, ha lehet így fogalmazni, amivel igyekeznek lépést tartani az élelmiszergyártók is. Eljött az ideje annak, hogy a kiskereskedők is csatasorba álljanak.
Vásárló Egyértelmű mondás jött a magyar Tesco sorsáról
Buksza blog | 2024. április 16. 07:29
Bár legutóbb a Sparral csapott össze a kormány, de a Tesco is az "örök" felvásárlási célpontok között szerepel. Úgy tűnik, marad ebben a státuszban.
Vásárló Környezetvédelem a társasjáték csomagolásoknál
Márkázott tartalom | 2024. április 11. 09:41
Egyre gyakoribb, hogy a társasjátékok esetében is mind inkább odafigyelnek a csomagolásra. Ezzel előtérbe került az a törekvés, hogy ez az iparág is egyre “zöldebb” legyen. Kérdés persze, hogy a játékok minőségére és sérülékenységére mindez nincs-e negatív hatással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG