GfK Hungária
Vásárló Kezdenek kiszorulni a cigicsempészek Magyarországról - te mit szívsz?
Privátbankár.hu | 2016. december 8. 08:46
A GfK által közzétett feketepiaci adatok alapján Magyarországon a cigaretta feketepiac aránya a lényegesen alacsonyabb lett.
Biztosítás Van miből félretenni? Te hogyan gondoskodsz gyereked jövőjéről?
Privátbankár.hu | 2014. július 21. 17:58
A magyaroknak a legfontosabb értékek között szerepel a család. De tudunk-e gondoskodni gyermekeink jövőjéről, és ha igen, hogyan, amikor a napi kiadások is óriási terhet jelentenek?
Biztosítás A lakásunkat jobban féltjük, mint az életünket?
Privátbankár.hu | 2014. február 7. 18:00
A magyar háztartások 65 százalékának van lakásbiztosítása, míg életbiztosítással csak minden ötödik ember rendelkezik. A lakosság negyedét egyáltalán nem érdekli a kérdés, a fiatalok viszont egyre tudatosabbak.
Befektetés A mindennapi nehézségek viszik a pénzt, félretenni nincs miből
Privátbankár.hu | 2014. január 27. 06:03
Egy felmérés szerint a magyar családok ötödének egy fillér félretett pénze sincs. Azok, akik takarékoskodnak, gyerekeik, unokáik boldogulására gyűjtögetnek. Egészség- vagy nyugdíjbiztosítás csak minden negyedik háztartásban van. Az államtól várjuk a "csodát".
Agrár Mint a nyulak: ezeket imádják a magyarok
Privátbankár.hu | 2013. november 12. 17:45
A GfK Hungária Háztartáspanelből származó adatai szerint a zöldség és gyümölcs a legnépszerűbb élelmiszer-kategóriák közé tartozik hazánkban. Az őszi és téli időszakban felértékelődő zöldségek vásárlásának havi eloszlása egyenletesebb, gyümölcsre nyár végén költenek a fogyasztók.
Vásárló Remek adatok jöttek: javul a magyar családok helyzete?
Privátbankár.hu | 2013. június 26. 16:00
Hosszas mélyrepülés után a GfK Hungária komplex fogyasztói bizalom indexének értéke három negyedéve emelkedik. A várakozások egyre jobbak, de a vásárlási kedv még nem javult. A javulás trendszerű, de mikor látszik meg a hatása?
Vásárló A zöldségen és a gyümölcsön is spórolnak a családok, és ön?
Privátbankár.hu | 2013. június 13. 11:08
Ritkábban és kevesebbet vásároltunk az elmúlt 12 hónapban gyümölcsből és zöldségből is. Az almát azonban továbbra sem lehet letaszítani a képzeletbeli dobogóról, a dinnyével megosztva kapták a népszerűségi verseny első helyezését.
KKV Az orvosok és a betegek örülnek, de a nővérek mindent elronthatnak
Privátbankár.hu | 2013. április 16. 11:27
Néhány hónap alatt jelentősen nőtt az egészségügyi iránti bizalom. A lakosság és az orvosok is kedvezőbbnek ítélik az ágazat helyzetét, mint korábban. Ugyanakkor abban mindenki egyetért, hogy az ápolás rovására mehetnek a változások.
Vásárló Vásárlás a válságban: a harmadik korszakba léptek a magyarok
Privátbankár.hu | 2013. március 20. 13:16
A válság átalakította a fogyasztási szokásokat, 2012-ben a harmadik ciklusba léptek a magyar fogyasztók.
Vásárló Eljött az édesszájúak ideje: kimérve vagy csomagolva?
Privátbankár.hu | 2012. december 4. 12:24
Eljött a karácsonyi édességek szezonja, nagy kérdés, hogy mekkora sikere lesz idén, a GfK Hungária számításai szerint idén is 2010-es és 2011-es szinthez hasonló lesz a költés. Új trend jelent meg, egyre többen választják a kimért szaloncukrot, míg a mikuláscsokiból egyre gyakrabban választják a márkásokat.
Vásárló Félünk a munkanélküliségtől és fogy a bizalom
Privátbankár.hu | 2012. október 4. 10:32
Tovább esett a GfK által mért fogyasztói bizalmi index, csökken a vásárlási hajlandóság és egyre többen tartanak a munkanélküliségtől.
Vásárló Többet költünk, jobban figyelünk az iskolakezdésre
Privátbankár.hu | 2012. szeptember 18. 11:33
Idén az iskolai felszerelések átlagosan 10 százalékkal kerültek többe, mint tavaly. Ez nem csökkentette a vásárlási kedvet, de a szülők több időt szántak a válogatásra.
Vásárló Átlagosan egy órát plázáznak a magyarok - és nemcsak a nők
Privátbankár.hu | 2012. augusztus 29. 18:00
Háromból egy látogató csupán nézelődik a plázákban, aki vásárol, átlag 7000 forintot hagy egy-egy bevásárlóközpontban. A legfontosabb a könnyű megközelíthetőség, a hosszú nyitva tartás és a különböző árszínvonalú üzletek jelenléte.
Friss
hírlevél